وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه پایش، درباره عملکرد یکساله و سیاستهای آینده این وزارتخانه با مردم سخن می گوید.
کد خبر: ۷۰۶۴۸۵
بررسی عملکرد یکساله دولت در زمینه کار و رفاه اجتماعی

هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش گفت : دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه پایش یکشنبه شب که ساعت 23:15 از شبکه یک پخش می شود علاوه بر تشریح عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیتش به سوالات بینندگان پاسخ می دهد .

به گفته شریفی علاقمندان می توانند عکس ، فیلم و سوالاتی را که مایل هستند از وزیر کار در برنامه پایش امشب پرسیده شود را از طریق شبکه اجتماعی برنامه پایش به آدرس (http://social.payeshtv1.ir) ارسال کنند .

سوال نظرسنجی برنامه امشب پایش نیز به این شرح است : پس از مصاحبه های وزرا و برگزاری همایش بزرگ هفته گذشته ، آیا طرح دولت برای خروج از رکود ، برای شما شفاف و روشن شده است ؟ 1- بله 2- خیر. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را از طریق سامانه 5000117 ارسال کنند.

خاطرنشان می شود برنامه پایش کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه شب ها با اجرای مرتضی حیدری و کیاداوود اسفندیاری یکشنبه شب ها ، ساعت حدود 23 از شبکه یک پخش می شود. (روابط عمومی شبکه یک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها