آیت‌الله جعفر سبحانی، یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی با دفاع از اجرای طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران تأکید کرد: می‌گویند تفکیک محیط کار محدودیت است، مسلماً محدودیت در برابر آزادی محکوم است، یادآور می‌شویم که این کار مصونیت است نه محدودیت. بسان پیشگیری است که هرگز محدودیت محسوب نمی‌شود.
کد خبر: ۷۰۴۶۵۳
دفاع آیت‌الله سبحانی از طرح تکریم بانوان

به گزارش مهر، وی تأکید کرد: هر نوع برنامه ریزی در مسیر صیانت از زن به معنای این نیست که به جامعه جوان زن و مرد از دیده دیگری نگریسته شده، بلکه به خاطر آن است که به عفت و عصمت آنان صیانت بیشتری بخشند. این نوع کارها جنبه پیشگیری دارد که بهتر از درمان است.

تبریک لاریجانی به نصرالله به مناسبت سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، فرا رسیدن سالروز حماسه به یادماندنی پیروزی ملت لبنان در جنگ 33 روزه را در برابر دشمن صهیونیستی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام تبریک علی لاریجانی آمده است: این موفقیت تاریخی نشان می‌دهد قدرت و توان مقاومت اسلامی ضامن امنیت، آرامش و استقلال لبنان در مقابل رژیم متجاوز صهیونیستی است و از سوی دیگر ایستادگی، مقاومت و مبارزه تنها راه رهایی سرزمین اشغالی فلسطین خواهد بود.

انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی از ادبیات رئیس‌جمهور

اظهارات روز گذشته حسن روحانی، رئیس‌جمهور که برخی منتقدان مذاکرات هسته‌ای را «بزدل» خواند و عبارت «به جهنم» را در قبال نگرانی‌های آنها به کار برد، با واکنش منفی برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد.

این کاربران که عمدتا از حامیان رئیس‌جمهور و از منتقدان محمود احمدی‌نژاد بودند، اعتقاد داشتند که این جملات روحانی به ادبیات احمدی‌نژاد شبیه شده است.

رحمانی‌فضلی: مدیریت سیاسی می‌کنیم، نه کار سیاسی

رحمانی فضلی، وزیر کشور دیروز در نشستی با مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران، به برخی انتقادهای مطرح شده از سوی رسانه‌ها به وزارت کشور اشاره و تصریح کرد: در حوزه سیاسی ایراداتی که به من وارد می‌شود، این است که چرا رنگ و لعاب سیاسی وزارت کشور را کم کرده‌ام؛‌ هدف ما مدیریت سیاسی است، نه کار سیاسی. هر کسی به دنبال کار سیاسی است، به دنبال تاسیس حزب برود. در این جلسه برخی مدیران مسئول رسانه‌ها نیز پیشنهادها و نظرات خود را ارائه کردند که تشکیل کمیته‌ای برای بررسی دلایل توقیف روزنامه‌ها، برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر و نیز توجه به نمایندگان استانی رسانه‌ها از آن جمله بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها