وزیر آموزش و پرورش :

مصوبه افزایش حقوق معلمان ابتدایی اجرا می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داریم که با توجه به سقف اعتبارات دولت بتوانیم مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان ابتدایی را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۷۰۳۶۵۷
مصوبه افزایش حقوق معلمان ابتدایی اجرا می شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی اصغر فانی امروز در جمع خبرنگاران افزود: اگر موافقت دولت در زمینه افزایش حقوق معلمان ابتدایی گرفته شود از اول مهر این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با بیان این که برای اجرای این طرح دولت باید تامین اعتبار کند، افزود: جذب اعتبارات این طرح نیاز به موافقت سازمان مدیریت ریاست جمهوری و وزارت اقتصادی و دارایی دارد.

وی همچنین به استخدام مربیان پیش دبستانی اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه مجلس این مربیان باید با برگزاری آزمون در اولویت استخدام قرار بگیرند.

فانی افزود: همچنان برای برگزاری این آزمون در حال رایزنی با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم که اگر بتوانیم ردیف‌های استخدامی ولو اندک از این معاونت بگیریم آزمون استخدامی را برگزار می‌کنیم و تعدادی را براساس شرایطی از جمله تحصیلات، رشته تحصیلی و موقعیت جغرافیایی که در قانون آمده است استخدام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که براساس مصوبه مجلس باید تکلیف مربیان پیش دبستانی تا مهر امسال مشخص شود، گفت: مصوبه مجلس یک قید دارد و آن وجود ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش است که این ردیف های استخدامی در سال‌های قبل استفاده و حتی سهم ردیف‌های استخدامی امسال نیز استفاده شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی گفت: بحث تحصیل و آموزش این دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش است که در حال انجام است ولی بحث معالجه و بیمه این دانش آموزان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر می گردد که این وزارتخانه در حال پیگیری آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
سلام
خواستم عرض كنم یعنی اقای فانی میخواهد یه مقداری به حقوق
معلمان ابتدایی اضافه كنندودرعوض پنجشنبه هم بروند
سركلاس؟!!!
علی ع
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
واقعاشماباورمی كنید بنده درامدبرج ۱۰میلیون به بالاداشتم ولی ازروزی كه زن معلم گرفته ام بابرج ۶۰۰هزارتومان زندگی می كنم این مبلغ هزینه گاز برق اب وپول دكتربیشتر نمیشه بنده هم بچه نگه می دارم انهم درشهرغریب جوانان عزیزمرگ بهتراست اززندگی باهمسرمعلم . بخدا اگردروغ بگویم تمام اجناس ۱۰الی ۲۰ و حتی خیلی بیشتر شده بعد این آقایان نرخ تورم را ۲۰درصد اعلام می كنند. تمام این معلمان واقعا مظلوم را سركار دارند بنده دخترم ۲سالش شده هنوز ۱۰۰هزار تومان پول برای خرید گوشواره براش دستم نیامده این درددل مقداری ازیك خانواده فرهنگی ست معلم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
وای بر حال ما!وقتی تو گوگل می نویسی افزایش حقوق خودش بقیه اش رو مینویسه (افزایش حقوق معلمان...)چرا این جستجوگر های لعنتی یه بار نمی نویسند افزایش حقوق كار مندان فلان اداره!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
معلمان عزیز دلتونو به چی خوش كردین آخه مبلغ 20 هزار تومن اینقدر ذوق كردن داره آخه !!! تأسف داره بخدا! جناب وزیر واسه 20 تومن اینهمه سروصدا و جنجال ب پا نكن، نخواستیم
معلم ابدایی
United States
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
۰
۰
به عقیده من 20 ./. كفاف هزینه درمانی یك خانواده 4 نفره را نمیدهد چه برسد دیگر هزینهای معاش؟!
آرزو به دل
United States
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
با فقر ومشكلات فراوان خلاصه با هزاران بدبختی درس خوندیم واستخدام شدیم تا زندگی متوسطی داشته باشیم ولی متاسفانه ما معلمها در فقر ومحرومیت زیاد زندگی می كنیم همكار های عزیزم اعتراف واعتراض به بی عدالتی در جامعه خفت وخواری نیست ما حقمان را می خواهیم آیا كسی هست به داد ما برسد
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
۰
۰
با سلام وخسته نباشید در خود اموزش و پرورش هم معلوم نیست حقوق چگونه داده میشود یك نفر با بیست سال سابقه با یك نفر كه دو سال سابقه دارد حقوقشان یكی است ان كسی كه سیكل دارد با كسی كه لیسانس دارد فرقی نمیكند الان فقط میخواهید به معلمان ابتدایی حقوق اضافه كنید به خاطر اینكه یك روز بیشتر معلمان راهنمایی سر كلاس میروند بقیه معلمها چه كار كنند یك فكری بكنید كه مستخدم با فوق لیسانس حقوقش یكیست، آخه این چه معنایی دارد؟؟
علی عسكری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
باسلام به معلمین كه پدرمامسافركشهارادراورده اید لطفاشعل دوم دیگری پیداكنید بخداماهم باید خرج زن وبچه بدهیم بنده شرایط شمارامی دانم ....
فانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
۰
۰
اقای وزیر هرچه میخواهد دل تنگت بفرما
فرهنگی
United Kingdom
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
به اقای فانی بكوییدبه فكرفرزندان تحصیلكرده فرهنگیان باشند

نیازمندی ها