بدهی 470 میلیونی پرسپولیس به آل اشپورت

باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه یک سال دیگر با برند آل اشپورت قرارداد داشت اما به خواسته اسپانسر خود و با دخالت مستقیم بهنام پیشرو کیش با برند دیگری قرارداد بست و با البسه مکرون در لیگ چهاردهم حاضر شد.
کد خبر: ۷۰۳۵۲۲
بدهی 470 میلیونی پرسپولیس به آل اشپورت

هر چند آل اشپورتی ها طی 6 سال گذشته همکاری خوبی با پرسپولیس داشتند و در تمام این سال ها البسه مورد نیاز باشگاه را به صورت رایگان در اختیار پرسپولیس می گذاشتند اما در دوران مدیریت محمد رویانیان اتفاقات عجیبی رقم خورده تا پرسپولیس به آل اشپورت بدهکار شود!
ظاهرا طی مدت دو و نیم سال مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بطور مرتب از آل اشپورت تقاضای البسه اضافه بر نیاز و قرارداد با تیم می کرده و تمام موارد درخواستی وی از سوی آل اشپورت در اختیار باشگاه قرار می گرفته است.ظاهرا این البسه طی پکیج هایی به افراد و بخش های مختلف به صوت هدیه داده می شده اما مشخص نیست این حجم از البسه گرانقیمت خارجی طی این دو سال به چه کسانی داده شده که طی این مدت 47 میلیون تومان بدهی برای پرسپولیس به بار آورده و به بدهی های میلیاردی این باشگاه افزوده است.
گفته می شود آل اشپورت به دنبال مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای گرفتن طلب 470 میلیونی خویش است اما از آنجایی که اوضاع باشگاه در این روزها کاملا بهم ریخته، فعلا دستش به جایی بند نشده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها