شریعت پناه: آقای حاتمی کیا گفتند نمی توانم به برنامه زنده بیایم

چرا «هفت حاتمی کیا» زنده نبود؟

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن یگان ویژه، شوق پرواز، خرگوش کیک‌پز، تجارت مرگ، دور دنیا در 50 سال، شهر بی‌قانون، دنیای جدید، طناب اعدام، ماشین‌ها 2، زهره ترک، معمای عدالت، خاکستر سبز و آقای فاکس برخی از فیلم‌هایی است که امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۱۰۶
حاتمی‌کیا با «خاکستر سبز» به تلویزیون می‌آید

شبکه یک

امروز: ساعت 22، یگان ویژه

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، شوق پرواز

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی«یگان ویژه» به کارگردانی ژوزه پادیلها، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم واگنر مورا، آندره رامیرو و کایو جونگوئیرا به ایفای نقش پرداخته‌اند.فیلم تلویزیونی شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. شهاب حسینی، شهرام حقیقت‌دوست، افسانه بایگان و الهام حمیدی برخی از بازیگران فیلم تلویزیونی شوق پرواز هستند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، خرگوش کیک‌پز‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، چاقالوها‌/‌ ساعت 21، تجارت مرگ

فردا: ساعت 8، دور دنیا در 50 سال‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، آنشرلی، ادامه داستان 1‌/‌ ساعت 23، بازی آخر

انیمیشن «خرگوش کیک‌پز» به کارگردانی لیجون سان، فردا ساعت ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «چاقالوها» به کارگردانی استیون بریل هم امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است.فیلم تلویزیونی «تجارت مرگ» به کارگردانی میشل آپتد هم برای امشب ساعت 21 در نظر گرفته شده است.

انیمیشن «دور دنیا در 50 سال» به کارگردانی بن استسن، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.فیلم سینمایی «آنشرلی، ادامه داستان 1 » به کارگردانی استفان اسکائینی برای فردا ساعت 17 و 30 دقیقه تدارک دیده شده است.فیلم سینمایی «بازی آخر» به کارگردانی اندی چنگ، فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش خواهد شد. کوبا گودینگ جی‌آر، جیمز وود و پیتر گرین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 11، درس‌هایی از یک رویا‌/‌ ساعت 16 و 30 دقیقه، شهر بی‌قانون‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، دنیای جدید

فردا: ساعت 11، زودیاک چــینی‌/‌ ساعـت 14، دست‌های مسلح

فیلم سینمایی «درس‌هایی از یک رویا» به کارگردانی سپاستین گروبلر، امروز ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود.

توماس تیم و بورگارت کلونر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «شهر بی‌قانون» به کارگردانی وین کرامر هم امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

این فیلم داستان یک پلیس مخفی است که وارد تشکیلات گروهی خلافکار و قاچاقچی می‌شود.

فیلم سینمایی «دنیای جدید» به کارگردانی هوون جانگ پارک هم برای امشب ساعت 23 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

فیلم سینمایی «زودیاک چینی» به کارگردانی جکی چان، فردا ساعت 11 از شبکه سه بازپخش می‌شود. جکی چان و الیور پلت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دست‌های مسلح» به کارگردانی پیر جولیوت، فردا ساعت 16 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. این فیلم محصول فرانسه در سال 2012 است که بازیگرانی چون راکی زم، لیلا بختی و مارک لاوین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، گمشده 1974

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، پناهگاه

فیلم سینمایی «گمشده 1974» به کارگردانی جولین جارولد، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پناهگاه» به کارگردانی جورج شیفر و با بازی آنتونی هاپکینز و ریچارد جردن، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، زمین بازی‌

فردا: 40 دقیقه بامداد، طناب اعدام‌/‌ ساعت 9، ماشین‌ها 2‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، زهره ترک‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، حنا

فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی دیوید ام. ایوانسن، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم تام گوری، مایک ویتار، پاتریک رنا و چانسی لئوپاردی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «طناب اعدام» به کارگردانی تد پست و با بازی تد ایستوود، اینگر استیونز و پت هینگل، فردا 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

انیمیشن «ماشین‌ها 2» به کارگردانی جان لستر، فردا ساعت 9 صبح در جدول پخش شبکه تهران گنجانده شده است.

فیلم تلویزیونی «زهره ترک» به کارگردانی جواد مزدآبادی، فردا ساعت 13و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. مریم سلطانی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ و مجید یاسر در این فیلم بازی کرده‌اند.فیلم تلویزیونی «حنا» به کارگردانی افشین صادقی هم فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.نیما شاهرخ‌شاهی، شهراد وثوقی و شبنم معززی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امشب: ساعت 24، یادگار پدرانم

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، معمای عدالت

فیلم تلویزیونی «یادگار پدرانم» به کارگردانی محمدرضا زندی، امروز ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. پیمان شریعتی، فریدون مهرابی، مریم خدارحمی، سیما مطلبی، محمد صحرایی و لیلیا عزیزی در این فیلم که تولید مرکز قم است، بازی کرده‌اند.فیلم تلویزیونی «معمای عدالت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رسول صانعی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «خاکستر سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آتیلا پسیانی و اصغر نقی‌زاده آمده است که هادی به منظور انجام تحقیقات خود جهت فیلمسازی روانه کرواسی می‌شود. عزیز دوست هادی در جریان مسافرت او به کرواسی با در اختیار قرار دادن یک نوار کاست، یک قطعه عکس و یک نیمه پلاک از وی برای یافتن دختری به نام فاطمه کمک می‌گیرد.

شبکه پویا

امشب: ساعت 21، داستان اسباب‌بازی 1

فردا: ساعت 21، آقای فاکس

انیمیشن «داستان اسباب بازی 1» امروز ساعت 21 ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن «آقای فاکس» فردا ساعت 21 برای پخش از شبکه پویا در نظر گرفته شده است.این فیلم داستان فاکس (روباه) است که به همراه همسر و فرزندانش در دامنه یک تپه در همسایگی خانواده‌های گورکن، خز و خرگوش زندگی می‌کنند. فاکس هر شب به مزرعه یکی از سه مزرعه‌دار پایین تپه دستبرد می‌زند تا این‌که کشاورزها تصمیم می‌گیرند به کمک هم روباه را به دام بیندازند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «رودی کوهنورد »، «چمکو»، «تحفه‌ها»، «زندگی ناتمام» و «بابل» امروز و فیلم‌های «پونت»، «یک ذره محبت، یک ذره معجزه»، «امید شجاعتی جاودانه»، «بیسبال» و «رولر کاستر» فردا به ترتیب در ساعات 17،15، 21،19 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها