هومن برق‌نورد، فرهاد آئیش و علی دهکردی به جمع بازیگران سریال پرده‌نشین پیوستند.
کد خبر: ۷۰۲۵۲۲
بازیگران جدید مقابل دوربین «پرده‌نشین»

این سریال تلویزیونی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود. گروه سازنده این سریال سکانس‌های مربوط به شهریار را هفته گذشته ضبط کردند و اکنون مشغول ضبط سکانس‌های خیابانی هستند.

داستان پرده‌نشین درباره زنی به نام هدی (ویشکا آسایش) است که پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید، اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

هومن برق‌نورد و فرهاد آئیش در سریال تلویزیونی پرده‌نشین نقش‌های مهدوی و شهیدی را بازی می‌کنند. آنها در این سریال ایفاگر نقش‌های اصلی و متفاوت هستند.

گروه سازنده سریال پرده‌نشین در لوکیشن‌های بوستان ولایت، پامنار، میدان قزوین، فاطمی، کلانتری و شهریار بخش‌هایی از فیلمنامه را مقابل دوربین برده است.

گروه بعد از ضبط سکانس‌های خیابانی و خارجی و 15 روز دیگر راهی لوکیشن منزل شهیدی می‌شوند که نقش او را فرهاد آئیش بازی می‌کند. ضمن این‌که با خنک شدن هوا گروه مدت سه ماه عازم یکی از شهرستان‌ها خواهند شد و ادامه بخش‌های باقیمانده سریال را تصویربرداری می‌کنند.

یکی از لوکیشن‌های سریال پرده‌نشین خانه حاج‌حبیب (سعید نیکپور) پامنار بود که در این لوکیشن حامد کمیلی و سارا بهرامی مقابل دوربین رفتند و نقش یک زوج را بازی کردند. حامد کمیلی نقش محمدحسین و سارا بهرامی نقش مائده، دختر هدی را بازی می‌کند. علی دهکردی هم بازیگری است که در پرده‌نشین نقش یک سرهنگ را بازی می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به آتیلا پسیانی، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی، زهرا طاهری‌منش، ناهید مسلمی، سارا رسول‌زاده، محمدمهدی حسینی‌نیا، احسان کرمی، رسول ادهمی، سینا سهیلی، پرهام یداللهی، محمد شهبازتهرانی، آزاده سیفی، ابراهیم عزیزی، کامران ملکی، سیامک ادیب، علی گلزاده، ابوالفضل شاهکرم، امیرحسین فتحی، مژگان غلامی، بهادر مالکی، وحید رونقی نوتاش و سیدجواد زیتونی اشاره کرد.

مجموعه 30 قسمتی پرده‌نشین نخستین تجربه سریال‌سازی شعیبی است که فیلمنامه آن توسط حسین تراب‌نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است.

بنا به گفته سیدمحمود رضوی، بازیگران این سریال با توجه به نیاز فیلمنامه و نظارت کارگردان و با انتخاب علی سرابی گزینش شدند.

تا امروز مهدی فرجی مدیر شبکه یک، رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه سریال‌های شبکه یک، محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما و کارگردان سینما، علیرضا قربانی، همایون اسعدیان، مصطفی زمانی و همایون ارشادی از این سریال بازدید کرده‌اند.

بنا به گفته شعیبی در این سریال به زندگی ایرانی توجه می‌شود که در گذشته پررنگ بوده و اکنون هم در برخی شهرستان‌ها رایج است، اما مردم در شهرهای بزرگ به دلیل سرعت فناوری از آن فاصله گرفتند.

شعیبی تاکنون فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دهلیز، دنیای بهتر، روزهای آخر اسفند و مستند داستانی گام‌های بلند را کارگردانی کرده است. وی در فیلم‌هایی مانند آژانس شیشه‌ای، طلا و مس و نامه‌های خیس بازی کرده است.

برخی از عوامل سازنده سریال پرده‌نشین عبارتند از: مدیر تصویربرداری علیرضا قاضی، مدیر صدابرداری کامران کیان‌ارثی، طراح صحنه سعید آهنگرانی، طراح لباس شیوا رشیدیان، طراح گریم فاطمه کمالی و زهرا کمالی، مشاور تهیه و مدیر تولید مرتضی متولی، مدیر تدارکات اسماعیل کلبی‌آبادی، دستیار اول کارگردان علی مردانه، مدیر برنامه‌ریزی سحر مصیبی، بازیگردان علی صلاحی، برنامه‌ریز سامرند معروفی، منشی‌صحنه مرجان تاجیک، عکاس محمدحسن ناحی و مشاور رسانه‌ای بیتا موسوی. (هومن برق نورد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها