دادگاه مهدی هاشمی غیر علنی

دادگاه مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در حالی صبح امروز آغاز شد که در مدت زمان گذشته قوه قضاییه فشارهای زیادر را به خاطر برگزاری این دادگاه تحمل کرده است.
کد خبر: ۷۰۱۰۹۷
دادگاه مهدی هاشمی غیر علنی

به گزارش جام جم آنلاین گرچه دادگاه مهدی هاشمی غیر علنی برگزار می​شود اما برگزاری دادگاه فرزند یک شخصیت بلند پایه نشان دهنده استقلال قوه قضاییه و تبعیض قائل نشدن چنین افرادی با دیگر اقشار جامعه است.

مهدی هاشمی که خود نیز در این دادگاه حضور یافته و قرار است به اتهامات او رسیدگی شود، اما اتهامات او همچنان در ابهام است چرا که وکیل مدافع او از اتهامات مهدی هاشی بی اطلاع است.

علیزاده طباطبایی که برای شرکت در جلسه دادگاه مهدی هاشمی در دادگاه حضور یافته بود، گفت: نمی‌دانیم در این جلسه دادگاه قرار است به اتهامات موکلم در اتفاقات مربوط به سال 88 رسیدگی شود یا اتهامات از نوع اقتصادی است.

ولی یاسر هاشمی برادر مهدی هاشمی گفت: اتهاماتی که هم‌اکنون دادگاه برادرم به آن رسیدگی می‌کند، سیاسی است و جنبه اقتصادی ندارد.

یاسر هاشمی که در دادگاه حضور دارد با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که دادگاه در حال رسیدگی به اتهامات سیاسی برادرم است.

فائزه هاشمی و برادرش یاسر که مهدی را همراهی می​کردند به خاطر غیر علنی بودن دادگاه جلسه دادگاه را ترک کردند.

قاضی پرونده مهدی هاشمی که پیش از این قاضی سراج بود به خاطر انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، هم‌اکنون قاضی مقیسه به این پرونده رسیدگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Germany
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
برگزاری دادگاه فرزند یك شخصیت بلند پایه نشان دهنده استقلال قوه قضاییه نیست بلكه حكم اعلام شده و نحوه اجرا شدن یا نشدن ان نشان دهنده استقلال است.تازه اگه عدالت مهمه پس ترسی نیست كه دادگاه علنی باشه
غلام.محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
جوجه.را آخر پاییز میشمارند
علی
United States
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
اگر قوه قضائیه تبعیض قائل نمی شد از سال 88 تا به حال این پرونده جاری نبود پس مطلبی كه می نویسید صادقانه باشد و دور از حرفه ی روزنامه نگاری نباشد . به شخصیت خوانندگان جام جم احترام بگذارید

نیازمندی ها