فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از دستگیری سارقی که به بهانه مسافرکشی از شهروندان اسلامشهری زورگیری کرده بود توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۹
زورگیری در داخل خودرو

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری توسط راننده خودروی مسافرکش در شهرک قائمیه اسلامشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مالباخته به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که به عنوان مسافر، سوار خودرویی شده که طی مسیر کوتاهی راننده با منحرف کردن خودرو و با تهدید، وجوه نقد، یک حلقه النگوی طلا و تلفن همراه وی را به سرقت برده است.

سرهنگ حسن آبادی گفت: با راهنمایی مالباخته مشخصات سارق بدست آمده و با اعلام به واحدهای گشتی، تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری سارق آغاز شد تا اینکه روزگذشته پلیس به خودرویی با مشخصات اعلامی مشکوک شده و پس از توقیف آن موفق به دستگیری سارق در یکی از شهرک های اسلامشهر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با احضار مالباخته، سارق مورد شناسایی قرار گرفت و در بازجویی های فنی پلیس به سه فقره سرقت اعتراف کرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها