ساماندهی پیک‌های موتوری و وانت‌بارها، بزودی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از‌ساماندهی جابه‌جایی بار در پایتخت خبر داد و گفت: لوایح ساماندهی بار آماده ارائه به شورای شهر است که بلافاصله پس از تصویب این لوایح عملیات اجرایی ساماندهی بار در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۲۰۷

سیدجعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با مهر با بیان این‌که طی دو سال اخیر تلاش زیادی صورت گرفته تا زمینه ساماندهی بار در تهران فراهم شود، افزود: اولویت ساماندهی بار را ساماندهی پیک‌های موتوری و وانت‌بارها و در مرحله بعد کامیون‌ها و کامیونت‌ها تشکیل می‌دهد.

به گفته وی، طی یک ماه آینده و در طول تابستان لوایحی به شورای شهر و نهادهای دست‌اندرکار درخصوص ساماندهی بار ارائه خواهد شد.

تشکری با بیان این‌که در ساماندهی شرکت‌های حمل بار این شرکت‌ها به دو گروه تقسیم می‌شود، توضیح داد: گروه اول شرکت‌های موجود که باید خود را با دستورالعمل‌های جدید انطباق دهند و گروه دیگر شرکت‌های جدید که با سازمان ثبت شرکت‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته تا این شرکت‌ها نیز براساس دستورالعمل‌های جدید مجوز اخذ کنند.وی گفت: بعد از تصویب لایحه ساماندهی شرکت‌های حمل بار تا پایان سال برنامه عملیاتی آغاز می‌شود و درواقع زمان تصویب این لایحه زمان آغاز ساماندهی بار در تهران است.

تشکری افزود: در حوزه جابه‌جایی بار تهران، بخش‌هایی هست که هم‌اکنون نیز ساماندهی شده ‌است، اما باید ساختارمندتر شود مانند پخش فرآورده‌های نفتی و خطرناک یا جابه‌جایی بار شرکت‌های حمل مواد غذایی که باید با ساختارهای جدید انطباق داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها