![خطر پرتوهای فرابنفش، آلاینده ازون و گرمای بیسابقه | چرا کمیته اضطرار تشکیل نمیشود؟](/files/fa/news/1403/5/5/1236632_213.jpg)
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سیدجعفر تشکری هاشمی در گفتوگو با مهر با بیان اینکه طی دو سال اخیر تلاش زیادی صورت گرفته تا زمینه ساماندهی بار در تهران فراهم شود، افزود: اولویت ساماندهی بار را ساماندهی پیکهای موتوری و وانتبارها و در مرحله بعد کامیونها و کامیونتها تشکیل میدهد.
به گفته وی، طی یک ماه آینده و در طول تابستان لوایحی به شورای شهر و نهادهای دستاندرکار درخصوص ساماندهی بار ارائه خواهد شد.
تشکری با بیان اینکه در ساماندهی شرکتهای حمل بار این شرکتها به دو گروه تقسیم میشود، توضیح داد: گروه اول شرکتهای موجود که باید خود را با دستورالعملهای جدید انطباق دهند و گروه دیگر شرکتهای جدید که با سازمان ثبت شرکتها هماهنگی لازم صورت گرفته تا این شرکتها نیز براساس دستورالعملهای جدید مجوز اخذ کنند.وی گفت: بعد از تصویب لایحه ساماندهی شرکتهای حمل بار تا پایان سال برنامه عملیاتی آغاز میشود و درواقع زمان تصویب این لایحه زمان آغاز ساماندهی بار در تهران است.
تشکری افزود: در حوزه جابهجایی بار تهران، بخشهایی هست که هماکنون نیز ساماندهی شده است، اما باید ساختارمندتر شود مانند پخش فرآوردههای نفتی و خطرناک یا جابهجایی بار شرکتهای حمل مواد غذایی که باید با ساختارهای جدید انطباق داده شود.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین: