رمضان خونین غزه

آغاز آتش بس ۵ ساعته

در دهمین روز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای حمله اشغالگران به ۲۳۰ نفر و شمار زخمی‌ها به ۱۶۹۰ نفر رسید.
کد خبر: ۶۹۶۹۸۵
آغاز آتش بس ۵ ساعته

به گزارش واحد مرکزی خبر، در حملات هوایی بامداد امروز و روز گذشته صهیونیستها به غزه 30 فلسطینی از جمله هشت کودک شهید شدند.

سامی ابوزهری سخنگوی حماس با انتقاد شدید از سکوت جامعه جهانی به ویژه کشورهای عربی در قبال کشتار مردم مظلوم غزه گفت: صهیونیست ها به پشتوانه حمایت سیاسی و مادی برخی کشورهای خارجی و در برابر دیدگان جامعه جهانی و سازمان ملل اقدام به قتل عام و نسل کشی فلسطینیان می کنند.

حماس همچنین اعلام کرد: حمایت اوباما رئیس جمهور آمریکا از صهیونیستها تحت نام دفاع از خود، چراغ سبزی برای ادامه جنایت این رژیم کودک کش است.

خبر دیگر از تحولات غزه این که، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ گروه های مقاومت فلسطینی با نفوذ به منطقه صوفا ، ضربه سنگینی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کردند و پس از درگیری های شدید ، خود به نوار غزه بازگشتند.گردان های عزالدین قسام مسئولیت عملیات نفوذ به منطقه صوفا را برعهده گرفت.

نیروهای مقاومت در پاسخ به جنایات صهیونیست ها مناطق دیگری از شهرکهای صهیونیست نشین را زیرآتش راکت های خود گرفتند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، عسقلان و مناطقی در کریات ، اشدود ، بئر السبع ، محله «گوش دان» در تل آویو و ریشون لیتسیون با ده ها فروند موشک هدف قرار گرفته است.

در حمله موشکی گروه های مقاومت به شهرک صهیونیستی هشارون و غوش دان چند صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس آخرین خبرها از غزه، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: آتش بس پنج ساعته میان رژیم صهیونیستی و حماس در نوارغزه آغاز شد.

جنبش حماس امروز پیشنهاد سازمان ملل را برای آتش بس موقت 5 ساعته درغزه به خاطر موارد بشردوستانه پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هم زیرفشار افکار عمومی جهان و پاسخ های کوبنده نیروهای مقاومت، شامگاه دیشب اعلام کرد: حملات خود را به غزه از ساعت 10 تا 15 امروز متوقف می کند.

موج اعتراض و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در همین زمینه مردم آفریقای جنوبی با برپایی تظاهرات، اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورشان را خوستار شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها