آلمان تیم شایسته ای برای قهرمانی است

لو: از آرژانتین نمی ترسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به قهرمانی ژرمن ها در این دوره از رقابت های جام جهانی امیدواری زیادی دارد.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۳
لو: از آرژانتین نمی ترسیم

به گزارش جام جم ورزشی ؛ یواخیم لو گفت: آلمان از آرژانتین نمی ترسد و دلیلی هم برای این اتفاق وجود ندارد. ما تیمی آماده هستیم که برای قهرمانی آماده ایم و شایسته رسیدن به آن هم هستیم.

به گزارش جام جم ورزشی لو که بازی های آرژانتین در جام جهانی را به دقت آنالیز کرده افزود: هرگز کاری به گذشته آلمان و اینکه چند بار قهرمان جام جهانی شده ندارم و تنها موضوع مورد نظر و مهم قهرمانی در این دوره از رقابت های جام جهانی است. گذشته درخشان پیروزی ما را تضمین نمی کند، این خود ما هستیم که باید برای این قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی ژرمن ها خاطر نشان کرد: می خواهیم با بهترین خاطره ممکن برزیل را ترک کنیم. این توانایی را داریم و به همه ثابت می کنیم که شایسته ترین تیم برای قهرمانی هستیم.

لو اظهار داشت: مسی ستاره آرژانتین است، البته آنها به غیر از مسی بازیکنان دیگری هم مانند هیگواین و دی ماریا دارند بنابراین فقط مسی را در نظر نمی گیریم. البته این تیم پرستاره ما را نمی ترساند. به نظر من مهم‌ترین موضوع در تیم ملی آرژانتین نظم و سازماندهی آنهاست. باید بازی با برزیل را فراموش کنیم. آن بازی دیگر تکرار نمی‌شود. بازی با آرژانتین به طور کل با بازی با برزیل فرق می‌کند و نباید این دو بازی را با هم مقایسه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها