عادل فردوسی‌پور اظهار امیدواری کرد برای جام جهانی آینده شرایطی فراهم شود تا خانواده‌ها در کنار هم بازی‌ها را تماشا کنند.
کد خبر: ۶۹۴۴۵۴
نظر فردوسی پور درباره پخش مسابقات فوتبال در سینماها

به گزارش جام جم ورزشی، بحث نمایش «مسابقات فوتبال» در سینماها، بخشی از موضوع برنامه شب گذشته «2014» بود که فردوسی‌پور - تهیه‌کننده و مجری این برنامه - با اظهار تاسف از اینکه در این دوره چنین امکانی فراهم نشد‌، گفت: سینما می‌توانست بستری را فراهم کند تا خانواده‌ها در کنار هم تماشاگر مسابقات فوتبال باشند.

رضا جاودانی، دیگر مجری این برنامه هم با اشاره به همزمانی این دوره از مسابقات با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در این ایام شب زنده‌دار هستند و بعضی از بازی‌ها تا نزیکی سحر ادامه داشت، زمان مناسبی بود تا خانواده‌ها از فضای دیدن مسابقات در کنار هم استفاده می‌کردند.

حمیدرضا صدر که به عنوان کارشناس در این برنامه حاضر بود، شرایط دیدن مسابقات در فضاهای عمومی را مناسب ندانست و گفت: ما فضاهای مناسبی در اختیار نداریم و نمی‌توان این موضوع را تنها در تهران و شمال شهر دید؛ ضمن اینکه ساعت مسابقات هم برای این کار مناسب نبود.

این در حالی است که صدر در دوره‌ای که مسابقات جام جهانی در پردیس‌های سینمایی پخش می‌شد با حضور در پردیس ملت در کنار خانواده‌اش ضمن استقبال از آن بر لزوم ادامه‌اش تاکید کرده بود.

در ادامه این برنامه بخش‌هایی از فیلمی درباره فیفا که توسط سیف‌الله صمدیان در اختیار فردوسی‌پور گذاشته شده بود‌، پخش شد و همچنین تصاویر مربوط به نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن و حضور سپ بلاتر، رییس فیفا در این جشنواره و سخنان او درباره فیلم مورد نظر که بسیار آن را هیجان‌انگیز عنوان کرده بود،‌ به روی آنتن رفت.

بعد از پخش این فیلم صدر توضیحاتی را درباره آن مطرح کرد.

در این دوره از جام جهانی علیرغم علاقه سینماداران به نمایش مسابقات فوتبال در سینماها، اجرای این طرح مورد موافقت نیروی انتظامی قرار نگرفت. ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها