دومین همکاری مشترک بعد از «سن پطرزبورگ»

فیلم محسن تنابنده و بهروز افخمی با موضوع «افزایش جمعیت»

محسن تنابنده که در «سن پطرزبورگ» در کنار افخمی حضور داشت در کمدی جدید این کارگردان حاضر خواهد شد. نام موقت فیلم جدید افخمی «میلاد» است که قرار است در نهایت، این نام تغییر کند.
کد خبر: ۶۹۳۹۱۰
فیلم محسن تنابنده و بهروز افخمی با موضوع «افزایش جمعیت»

ساخت فیلم جدید افخمی جدی‌تر شد. چندی پیش خبری منتشر کردیم از ساخت فیلم سینمایی جدید بهروز افخمی با بازی محسن تنابنده و مهران مدیری، اما به گفته منابع آگاه چند روز پیش حضور مهران مدیری در این فیلم به طور قطع منتفی شده ولی محسن تنابنده تاکنون تنها کسی است که با این فیلم قرارداد امضا کرده است.

نام موقت فیلم جدید افخمی «میلاد» است که قرار است در نهایت، این نام تغییر کند. نویسنگی این فیلم در ابتدا بر عهده خشایار الوند بود اما به دلیل قرارداد این نویسنده با مهران مدیری برای سریال «اتاق عمل»، وی از ادامه نوشتن فیلمنامه این فیلم انصراف داده و هم اکنون بهروز افخمی و محسن تنابنده به طور مشترک مشغول نگارش فیلمنامه «میلاد» هستند. نگارش فیلمنامه «میلاد» تا هفته آینده به پایان می‌رسد و قرار است به سرعت مراحل پیش تولید فیلم آغاز شود.

«میلاد» یک فیلم کمدی درباره افزایش جمعیت است و به موضوع بچه‌دار شدن می‌پردازد و از گوشه و کنار خبر می‌رسد که افخمی مصمم است تا با طی مراحل اداری، فیلمبرداری فیلم جدیدش را از عید فطر آغازکند. گفتنی است؛ فیلم آخر افخمی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در نوبت اکران اول عید فطر قرار دارد و پیداست که افخمی این بار تصمیم ندارد تا بین فیلم‌هایش فاصله زیادی بیاندازد. این در حالی است که خبر نوشتن «سن پطرزبورگ2» دوباره توجه‌ها را به سوی افخمی جلب کرده است. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها