پرویز شیخ طادی به عنوان کارگردان، سید محمود رضوی، تهیه‌کننده، تاجبخش فنائیان سرپرست تیم و شورای نویسندگان و سیما فیلم از تولیدکنندگان سریال شهید حسن تهرانی مقدم هستند.
کد خبر: ۶۹۳۵۲۷
شیخ‌طادی کارگردان سریال شهیدحسن تهرانی مقدم شد

آیین معرفی سریال شهید حسن تهرانی مقدم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست پرویز شیخ طادی به عنوان کارگردان و سید محمود رضوی به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شدند.

همچنین سیما فیلم تولیدکننده و شبکه سه مجری پخش سریال شهید حسن تهرانی مقدم خواهند بود.

لازم به ذکر است معصومه سپهری، نویسنده رمانی درباره شهید حسن تهرانی مقدم و تاجبخش فنائیان سرپرست تیم و شورای نویسندگان خواهند بود.

حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه پاسداران در بخشی از این نشست گفت: امروز ملت‌ها تشنه اسطوره‌هایی از جنس شهید تهرانی مقدم هستندو مدیریت جهادی و علمی حسن مقدم امروز یک الگوی مدیریتی شده است.

وی با اشاره به شخصیت شهید حسن تهرانی مقدم، افزود: شهیدی که بنا به مصلحت‌ نباید حتی در داخل سپاه او را می‌شناختند، امروز باید به مردم و جهانیان شناسانده شود.

مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه 3 سیما در ادامه این نشست گفت: «منیت» در شخصیت شهید تهرانی مقدم جایگاهی نداشت. او همه کار کرد جز معرفی خودش به عنوان یک دانشمند و اسوه اخلاقی

محمدرضا معصوم‌زادگان، مدیر سیما فیلم در این نشست گفت: کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب در توصیف شخصیت شهید تهرانی مقدم، از محورهای ساخت سریال خواهد بود.

تاجبخش فنائیان سرپرست تیم و شورای نویسندگان سریال شهید حسن تهرانی مقدم گفت: آرزوی من شناساندن شخصیت شهید تهرانی مقدم به جهانیان است.

وی افزود: موشک‌های حاج حسن نه برای اعمال، بلکه برای جلوگیری از خشونت امروز جهان است و نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت تمام ملت‌های مظلوم و آزادیخواه را تامین و تضمین کرد.

همسر شهید تهرانی مقدم در نشست معرفی سریال شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: امروز افرادی با یاد حاج حسن زندگی می‌کنند که او را بعد از شهادتش شناختند.

همچنین تفاهم نامه 3 جانبه ساخت سریال شهید حسن تهرانی مقدم میان معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شبکه 3 سازمان صدا و سیما و مرکز سیما فیلم به امضا رسید.

گزارش مشروح این برنامه متعاقبا منتشر می‌شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها