نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

بازیکن جنجالی پرسپولیس سر از سپاهان درآورد

بلاتکلیفی هافبک فصل قبل سرخ‌ها ادامه دارد

خلعتبری در دوراهی پرسپولیس و سپاهان

داستان خلعتبری و پرسپولیس حالا تبدیل به یکی از پیچیده ترین مباحث نقل و انتقالات شده است.
کد خبر: ۶۹۳۵۰۶
خلعتبری در دوراهی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش جام جم ورزشی؛ بدهی سنگین پرسپولیس به هافبک فصل پیش خود بابت باقیمانده از رقم قرارداد فصل قبل به علاوه پیشنهاد سنگین او برای قرارداد فصل جدید و البته رقم سنگین باقیمانده از رضایتنامه او به عجمان امارات باعث شده رحیمی قادر به حفظ خلعت نباشد .با اینکه خلعتبری حاضر شده خودش طلب عجمان را بدهد اما رحیمی از این بازیکن برای رقم قرارداد فصل جدیدش هم 500 میلیون تخفیف خواسته تا ادامه همکاری تقریبا منتفی به نظر برسد.

خلعتبری در تازه ترین حرف هایش گفته:«گفتم تخفیف می دهم اما دیدم مبلغ درخواستی تخفیف آنها 100 ، 200 یا 300 میلیون تومان نیست. رقم بالاتری برای تخفیف می خواستند. من حتی در مورد طلب فصل قبلم هم گفتم نصف آن را نمی خواهم اما گفتند اصلا نمی توانند این پول را بدهند.»

ظاهرا فعلا قرارداد این بازیکن با پرسپولیس فسخ نشده و دوستداران پرسپولیسی خلعتبری می توانند کورسوی امیدشان را زنده نگه دارند:« با پرسپولیس قراردادم پابرجاست اما آنها نمی خواهند که این شرایط باشد. من اولویتم پرسپولیس است و دلم می خواهد در این تیم بمانم. به خدا دوست ندارم از پرسپولیس جدا شوم اما این شرایطی است که آنها خواسته اند.»

بعد از جدی شدن قضیه جدایی خلعتبری هواداران پرسپولیس در شبکه های مجازی این اتفاق را ضربه بزرگی به این تیم می دانند اما ظاهرا کاری از دست شماره 99 بر نمی آید:«به خدا می دانم هواداران از ما چه انتظاری دارند. آنها خیلی ناراحتند و من این ناراحتی را درک می کنم، ولی وقتی باشگاه نمی تواند توافق کند گناه من چیست؟! خودشان می گویند برو مشکلی با رفتنت نداریم. شما جای من باشید چه می کنید؟!»

و اگر او به سپاهان برود ناراحتی ها و دلخوری ها از او زیاد خواهد شد:«من ناراحتی هواداران پرسپولیس را درک می کنم. اما من چه باشم چه نباشم پرسپولیس یک تیم دوست داشتنی است. از صمیم قلب آرزو می کنم در آسیا قهرمان شود. من دوست ندارم از این تیم جدا شوم اما اگر شرایط به گونه ای شد که جدا شدم برای موفقیت این تیم و شادی هوادارانش دعا خواهم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها