نمایشگاه کتاب خرم‌آباد افتتاح شد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

نمایشگاه کتاب خرم‌آباد افتتاح شد

حضور ایران در نمایشگاه‌های کتاب پکن‌، مسکو‌، باکو و دوشنبه

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از تصویب شرکت این موسسه در نمایشگاه‌های کتاب مسکو،‌ پکن،‌ باکو و دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۴۶۵
حضور ایران در نمایشگاه‌های کتاب پکن‌، مسکو‌، باکو و دوشنبه

امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به فهرست تدوین شده حضور موسسه نمایشگاه‌ها در نمایشگاه‌های خارج از کشور گفت:‌ در شهریورماه 4 نمایشگاه خارجی پکن، مسکو‌، دوشنبه و باکو را پیش رو داریم که در این نمایشگاه‌ها شرکت خواهیم کرد،‌ رویکرد مجموعه دولت توجه به ایران بزرگ فرهنگی و منطقفه فرهنگی ایران است، از این رو نمایشگاه کتاب باکو از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد:‌ هم‌چنین شرکت در نمایشگاه کتاب مسکو به دلیل اینکه ایران در سال 2016 میهمان ویژه این نمایشگاه است،‌ اهمیت فوق‌العاده‌ای برای ما دارد،‌ نمایشگاه کتاب دوشنبه نیز به دلیل همزبانی مردم ایران و پاکستان نمایشگاهی قابل توجه خواهد بود.

شهرام‌نیا تصریح کرد:‌ هم‌چنین نمایشگاه‌های کتاب استانی نیز از شهریور ماه برگزار می‌شود و ما در شهریور در 3 استان نمایشگاه کتاب استانی خواهیم داشت. بنابراین هر دو کارگروه نمایشگاه استانی ونمایشگاه بین‌المللی ما در حال حاضر فعال هستند و محور اصلی هر دو برون‌سپاری و واگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها به تشکل‌های نشر است. برای نمونه ما بخش‌های بسیاری از حضور ایران در نمایشگاه فرانکفورت را به تشکل‌های نشر یعنی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران سپرده‌ایم.

وی افزود: در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب نیز با تشکل‌های نشر هر استان توافق کرده‌ایم تا امور برگزاری نمایشگاه را به آن‌‌ها بسپاریم.

newsQrCode
برچسب ها: نمایشگاه کتاب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها