شبکه «افق» ‌برای ترویج و تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی

علی دارابی، معاون رسانه ملی در امور تلویزیون دیروز در جلسه شورای مدیران شبکه‌های تلویزیون، حکم سیدجواد رمضان‌نژاد، سرپرست شبکه افق را ابلاغ و تاکید کرد که این شبکه گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۸۱۸۰

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، دارابی شبکه افق را شبکه‌ای فرهنگی دانست که در جهت تنوع و تکثر رسانه‌ای و توجه به تخصصی شدن شبکه‌ها در حوزه تخصصی «انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» به تأمین، تولید و پخش برنامه در ساختارهای مختلف اقدام خواهد کرد.وی با اشاره به این‌که تلویزیون گفتمان انقلاب اسلامی را در صدر اولویت‌های خود قرار داده است، گفت: با شکل‌گیری نسل دوم شبکه‌ها (شبکه‌های تخصصی) که عمدتا موضوع‌محور هستند این شبکه‌ها محور اصلی برنامه‌های خود را اشاعه، ترویج، تبیین، نهادینه کردن و تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی قرار داده‌اند.

دارابی از رمضان‌نژاد خواست شبکه افق را مرکزی برای همکاری و مشارکت نیروهای حزب‌اللهی جوان، باانگیزه و مستعد در تولید برنامه‌ها قرار دهد و بر این اساس شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها و رویش‌های انقلاب اسلامی و جذب و به‌کارگیری آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: شبکه افق باید عالمانه، حرفه‌ای، مستند، باورپذیر و هنرمندانه به روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد، در برابر تحریفات انقلاب روشنگری کند و دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی را در اولویت‌های خود قرار دهد. در تولید فیلم و سریال، پویانمایی (انیمیشن)، مستند، برنامه‌های گفت‌وگومحور، ترکیبی و بخصوص در مناسبت‌ها باید حرف‌های نو با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان ارائه کند. مرکز صبا و سیمافیلم برای تحقق این اهداف ماموریت مضاعف برای همکاری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها