جهانبخش: 2 دقیقه با افتخار فاصله داشتیم

دومین تعویض تیم ملی ایران، حضور علیرضا جهانبخش در زمین مسابقه بود درست مثل بازی اول مقابل نیجریه، این بار هم جهانبخش جانشین اشکان دژاگه شد تا در سمت چپ خط میانی و هجومی تیم ملی ایران بازی کند.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۹

جهانبخش درباره بازی مقابل آرژانتین می‌گوید: «با کسب یک افتخار بزرگ و تاریخی، فقط دو دقیقه فاصله داشتیم. واقعا حیف شد که گل خوردیم. این گل را فقط مسی می‌توانست به ثمر برساند. البته شکست مقابل آرژانتین در این شرایط و در دقایق پایانی، چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. ایران مستحق کسب تساوی بود و من به شخصه خیلی ناراحت شدم اما فوتبال این است و با این اتفاقاتش جذاب می‌شود.» جهانبخش درباره تقابل با پابلو زابالتا و جا گذاشتن او در چند صحنه می‌گوید: «آرژانتینی‌ها آدم فضایی نبودند که اینقدر بزرگ‌شان کرده بودیم. زابالتا هم همین‌طور. با این‌که او یک بازیکن بزرگ و جزو بهترین مدافعان راست فوتبال جهان است، اما بازیکنان ما ثابت کردند که او را هم می‌شود دریبل کرد و جا گذاشت. اگر تیم ملی ایران به خودباوری برسد شک نکنید می‌تواند، سایه‌به‌سایه تیم‌های بزرگ جهان حرکت کند.»

جهانبخش در مورد مهار مسی می‌گوید: «مدافعان ما بخوبی مسی را مهار کردند. البته او بازیکن آزاد بود و باید منطقه‌ای او را از کار می‌انداختیم که بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. شوت آخر را هم فقط مسی بود که می‌توانست بزند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها