تنها فرزند جهان پهلوان غلامرضا تختی در واکنش به برخی اخبار و اطلاعات ضد و نقیض پیرامون درگذشت مادرش گفت: متاسفانه روز سه‌شنبه پس از درگذشت مادرم،‌ برخی از رسانه‌ها به مطالبی پرداختند که به هیچ عنوان صحت نداشته است.
کد خبر: ۶۸۵۷۷۱
توضیح بابک تختی در باره فوت مادرش

جام جم سرا:بابک تختی در خصوص انعکاس نادرست خبر درگذشت مادرش، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته برخی از رسانه‌ها اعلام کردند، مادرم مدتها در خانه سالمندان بوده و در سن 80 سالگی از دنیا رفته که این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد. مرحومه توکلی متولد 1325 بود که فقط در دو ماه پایانی زندگی خود به دلیل شدت بیماری در بیمارستان ایرانمهر بستری شد.

وی ادامه داد: مادرم همواره به کمک پرستاری که در منزلشان بود زندگی می کرد و هیچگاه در خانه سالمندان نبود. وی تا دو ماه پیش نیز در منزل خودشان بود اما شدت بیماری باعث شد، وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنیم. ضمن اینکه مادرم در سن 68 سالگی از دنیا رفت اما برخی اخبار حکایت از آن دارد که وی در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بسته است!

فرزند جهان پهلوان تختی در خاتمه با اظهار گلایه از برخی منابع خبری که اطلاعات کافی در این خصوص نداشته و اقدام به انتشار اخبار کرده‌اند، افزود: بهتر بود این عزیزان رسانه‌ای، پیش از هر اقدامی با من یا یکی از اعضای فامیل مرحومه مادرم تماس می‌گرفتند تا اطلاعات نادرستی منتشر نمی‌شد.

تختی همچنین گفت: مادرم آنقدر دوست و فامیل در تهران داشت که همواره در کنارش باشند و از او عیادت کنند، نمی‌دانم چطور گفته‌اند او در سال‌های پایانی زندگی خود در تنهایی و در خانه سالمندان زندگی کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۲
۰
بابك جان ضمن عرض تسلیت امیدوارم دنباله رو راه پدر بزرگوارتان باشید . و خودرا از جامعه كنار نكشید .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۲
۱
تا نباشد چیزكی مردم ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۱
۴
در زاد روز شخصیت فرا اسطوره داستان های شاهنامه معاصر ، یگانه مَرد حقیقی عصر ما ... قهرمان نَه ، پهلوان نَه ، جهان پهلوان_غلامرضا تختی
درودی بیكران به وسعت كُرات ، نثار روح پاك و شریف آن مرد افسانه ای همیشه اسطوره مینمایم . . .

نیازمندی ها