صوفی:

زنان در جامعه ما نقش ممتاز و بی نظیری دارند

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه امروز گفت: حضور زنان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی نشان از بالندگی ، پویایی و توانمندی زنان دارد.
کد خبر: ۶۸۵۱۳۴
زنان در جامعه ما نقش ممتاز و بی نظیری دارند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بانوان معاونت صدا و به مناسبت مراسم بزرگداشت مقام زن و تکریم از بانوان برگزیده فعال در معاونت صدا روز دوشنبه 26 خردادماه در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم که بانوان رادیویی، برگزاری آن را برعهده داشتند، اشعاری در مدح بانوی دوعالم حضرت زهرا سلام ا..علیها و همچنین احادیث ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص مقام زن و اهمیت آن بیان شد و نیز محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی نیز به تشریح مقام زن و نقش زنان در جامعه پرداخت.

معاون صدای رسانه ملی ضمن تبریک ماه شعبان و همچنین روزهای مبارک پیش رو در ماه مبارک رمضان گفت: زن در جامعه ما دارای نقش ممتاز و بی نظیری است به طوری که در خانواده نقش مادری و همسری و در اجتماع نقش تعیین کننده و محوری دارد.

وی ادامه داد: زنان در خانواده محور انسجام و یکپارچگی و شادابی و آرامش و محبت اعضای خانواده هستند و در جامعه با پشتکار و جدیت و پاکدامنی نقش مهمی را در رونق و رشد اجتماع ایفا می کند.

محمد حسین صوفی با اشاره به نگاه اسلام به نقش زن تصریح کرد: در دین مبین اسلام زنان از جایگاه ویژه ای برخوردارند به طوری که در قرآن کریم در شان وجودی حضرت زهرا سلام ا...علیها سوره کوثر نازل شده و مقام معظم رهبری نیز در تعبیری زنان را ریحانه نامیدند و اگر روش و منش آن حضرت سرلوحه زنان جامعه قرار بگیرد تمامی زنان کوثر هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: زنانی که الگوی زندگی خود را مقام والای حضرت زهرای مرضیه سلام ا...علیها قرارداده اند عزت خود و جامعه اسلامی را تضمین می کنند.

معاون صدای رسانه ملی افزود: خانواده سالم ، جامعه سالم را می سازد و با توجه به اینکه زنان از ارکان اصلی خانواده در نقش دختر ، همسر و مادر ایفای نقش می کنند پس برکت و رحمت خانواده برپایه حضور این افراد است و نقش زنان در خانواده بی نظیر است به طوری که موفقیت هر خانواده به نقش آفرینی زنان آن خانواده بستگی دارد.

معاون صدا نقش زنان در جامعه اسلامی امروز را برجسته دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان مسلمان حضور گسترده و در عین حال شایسته ای در جامعه داشته اند و در بخش های مختلف اجتماع با حفظ عزت و پاکدامنی مسئولیت های کلیدی و مهمی را برعهده گرفتند که این حضور در بخش علمی ، هنری ، ورزشی ، فرهنگی و فنی و حتی در مناصب سیاسی نشان از توانمندی، بالندگی و پویایی زنان است.

صوفی که در جمع بانوان شاغل در رادیو سخن می‌گفت با بیان اهمیت و جایگاه حساس زنان در فعالیت‌های گسترده اجتماعی بیان داشت : به لطف الهی رادیو در بخش‌های گوناگونی از تفکر و اندیشه بانوان و همت و تلاش آنها بهره مند است و حضور بانوان در مشاغلی نظیر مدیر شبکه، مدیر گروه، گوینده ، فنی و عناوین شغلی دیگر در صدا نشان از توانمندی، استعداد، تلاش و کارایی آنها داردکه امیدواریم استعدادهای بانوان شاغل در رادیو به شکل مناسبی نشان داده شود.

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در معاونت صدا عنوان کرد: از میان مدیران و مسئولان شاغل درمعاونت صدا بیش از 50 بانو در بخش های مدیریتی ومسئولیتی مشغول فعالیت هستند که چهار شبکه خانواده ، کودک ، پیام و آوا توسط بانوان مدیریت می شود.

محمد حسین صوفی در ادامه با اشاره به لزوم شادابی و نشاط در محیط های کاری گفت: با توجه به اینکه افراد در محیط های کاری بیش از محیط خانواده حضور دارند، پس باید در محیط کار روابط انسانی مناسب و شایسته حاکم باشد و با ایجاد شادابی، نشاط و سرزندگی زمینه برای رشد و تعالی سازمان و در نهایت جامعه فراهم شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از 20 بانوی برگزیده معاونت صدا دربخش های مختلف اداری، علمی و ورزشی تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها