عابدزاده طلبش را گرفت

600 میلیون تومان برای هیچ!

معرفی کامل تیم های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل

انگلیس؛ سه شیرها می غرند؟

جام جم ورزشی: روی هاجسون و تیم ملی انگلیس کار بسیار سختی در مرحله گروهی جام جهانی 2014 دارند. جایی که برای صعود باید با ایتالیا و اروگوئه بجنگند.
کد خبر: ۶۸۲۸۷۰
انگلیس؛ سه شیرها می غرند؟

انگلستان نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهمترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهنده‌ کشور بریتانیا است.

مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند. انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد. مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۵۱٬۴۴۶٬۰۰۰ نفر است.

نوع حکومت انگلیس مشروطه سلطنتی و ملکه الیزابت دوم رهبری کشور را در دست دارد. دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس محسوب می شود. فوتبال محبوب‌ترین ورزش در کشور انگلستان است و منشا آن این کشور بوده است. باشگاه فوتبال شفیلد یونایتد که در سال ۱۸۵۷ میلادی تأسیس شده، از سوی فیفا به عنوان قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال معرفی شده‌است. انگلستان یکی از هشت کشوری است که قهرمان جام جهانی فوتبال شده‌اند، این افتخار در سال ۱۹۶۶ که میزبانی هم بر عهده انگلستان بود برای این تیم به دست آمد.

این تیم تاکنون 13 بار در جام جهانی حضور داشته است. 7 حضور در رقابت های جام ملت های اروپا و مقام سوم در یورو 1968 و حضور در نیمه نهایی یورو 1996 و سه قهرمانی در المپیک در سال های 1900، 1908 و 1912 از دیگر افتخارات این تیم هستند.

انگلیس در گروه D با اروگوئه، ایتالیا و کاستاریکا همگروه است.

ستاره: وین رونی، ستاره دیرپای منچستر یونایتد که نامش به تالار افتخارات شیاطین سرخ گره خورده و ردپایش در تمامی افتخارات چند فصل اخیر منچستر دیده می شود. رونی بی تردید بین المللی ترین ستاره انگلیس است؛ مردی که همپای باشگاهش همیشه در تیم ملی نیز خوش درخشیده.

نیمکت: روی هاجسون سرمربی کهنه کار انگلیسی که یکی از باتجربه ترین مربیان جزیره محسوب می شود. هاجسون تجارب کوچک و بزرگ بسیاری در عرصه مربیگری دارد و نیمکت های فراوانی را تجربه کرده؛ از تیمهای بزرگی چون اینتر و لیورپول گرفته تا تیم های کوچکی چون فولام، بلکبرن، اودینزه، وست برومویچ و حتی تیم ملی امارات و سه شیرها امیداورند این تجربه فراوان بتواند به کمک آنها بیاید.

نحوه صعود: تیم اول گروه H اروپا؛ با 6 برد، 4 تساوی و بدون باخت و 22 امتیاز به عنوان تیم اول گروه H اروپا به جام جهانی راه یافت

حضور در جام جهانی: 14 دوره/ بهترین عملکرد: قهرمانی (1966)

لیست بازیکنان

دروازه‌بانان: فریزر فارستر (سلتیک اسکاتلند)، بن فاستر (وست‌بروموویچ) و جو هارت (منچسترسیتی)

مدافعان: لیتون باینس (اورتون)، گری کاهیل (چلسی)، فیل جاگیلکا (اورتون)، گلن جانسون (لیورپول)، فیل جونز (منچستریونایتد)، لوک شاو (ساوتهمپتون) و کریس اسمالینگ (منچستریونایتد)

هافبک‌ها: روس بارکلی (اورتون)، استیون جرارد (لیورپول)، جردن هندرسون (لیورپول)، آدام لالانا (ساوتهمپتون)، فرانک لمپارد (چلسی)، جیمز میلنر(منچسترسیتی)، الکس اوکسلید چمبرلین (آرسنال)، رحیم استرلینگ (لیورپول) و جک ویلشر (آرسنال)

مهاجمان: ریکی لمبرت (ساوتهمپتون)، وین رونی (منچستریونایتد)، دنیل استوریج (لیورپول) و دنی ولبک (منچستریونایتد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها