در واکنش به اعزام عضو کمیسیون اصل 90 به برزیل

بیت المال را نباید مفت خرج کنیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حضور یکی از اعضای کمیسیون اصل 90 در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل 2014، گفت: ما نماینده شده ایم تا از هدر رفتن بیت المال جلوگیری کنیم، نباید بیت المال را مفت خرج کنیم.
کد خبر: ۶۸۱۵۳۱
بیت المال را نباید مفت خرج کنیم

«نادر قاضی پور» در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی تصریح کرد: انتخاب افراد خاص از کمیسیون اصل 90 مجلس برای حضور در مسابقات ورزشی برچه اساسی است، نباید بیت المال را مفت خرج کنیم.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هر سال در ده ها مسابقه جهانی شرکت می کند، اگر قرار شود هر بار یک نفر از اعضای این کمیسیون به مسابقات ورزشی برود، هزاران میلیارد ریال صرف هزینه سفر آنها می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: انتخاب افراد خاص برای مسابقات از چه موضعی است؟ ما نماینده شده ایم تا از هدر رفتن بیت المال جلوگیری کنیم بنابراین نباید بیت المال را مفت خرج کنیم.

براساس اعلام رییس کمیسیون اصل 90 مجلس، حمید رسایی نماینده مردم تهران که مسوول پیگیری پرونده فساد در فوتبال است از این کمیسیون در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل 2014حضور می یابد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
مگر این آقای رسایی چیزی از فوتبال هم می دانند ایشان كه دلواپس هستند پس چرا حالا دلواپس بیت المال نیستند
جل الخالق.......!!!!!!! این بنده خدا بهتر است دلواپس بمانند .. مگر ملت ایران چقدر توان تورم و پرداخت مالیات اضافه را دارند
روزبه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
مگه قراره چه اتفاقی بیفت كه اینقدر دلواپس هستند؟ من كه میگم یك ذره هم به فكر ملت نیستن این دلواپسان. هر جا منافع شان به خطر بیفتد و یا باب میل شان نباشد دلواپس می شوند.

نیازمندی ها