نوبخت: دولت باهیچ افزایش قیمتی ازجمله خودرو موافق نیست

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اعلام این‌که دولت با هیچ‌گونه افزایش قیمتی در زمینه خودرو و کالاهای دیگر موافق نیست، گفت: تا آنجا که بتوانیم جلوی رشد قیمت را می‌گیریم، اما شورای رقابت در جایگاه قانونی خود درباره قیمت خودرو تصمیم‌گیری می‌کند و باید پاسخگوی تصمیمات خود باشد.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۳

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست نهاد تعامل، هرگونه شایعه درباره افزایش دوباره قیمت حامل‌های انرژی را تکذیب کرد و افزود: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

وی اظهار کرد: دولت با هیچ افزایش قیمتی در زمینه خودرو یا کالاهای دیگر موافق نیست اما اگر افزایش قیمتی در این ایام صورت گرفته مطابق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بوده و دولت هم ناگزیر است.

سخنگوی دولت افزود: حتی اگر منابع نفتی بنابر هر دلیلی بیشتر از وضع موجود دچار تحریم شود دولت برنامه اداره کشور و حرکت در مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد. خود را برای شرایط بدبینانه آماده کرده‌ایم اما به وضع پیش‌رو امیدوار هستیم.

وی درباره پرداخت یارانه نقدی در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: افراد متقاضی یارانه می‌گیرند. نه فقط یارانه به نیازمندان پرداخت خواهد شد بلکه در مواردی میزان آن هم افزایش خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها