تلویزیون برای سه روز آخر هفته که مصادف با چهاردهم و پانزدهم خرداد، سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد است، فیلم‌های زیادی تدارک دیده است
کد خبر: ۶۸۰۳۶۰
«به نام پدر» برای قیام و ارتحال امام (ره)

تلویزیون برای سه روز آخر هفته که مصادف با چهاردهم و پانزدهم خرداد، سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد است، فیلم‌های زیادی تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به برکت، ستاره باران، به نام پدر ( غریبه‌ای در زورق )، فصل شکار، نجات بزرگ، پا به پای آفتاب، کیمیا و خاک ، شبح راننده، بازی پول، موتو، کودک قهرمان، نقشه فرار، طناب اعدام، آدم برفی‌ها، زرد مشکی، پرواز و اژدهاتونو چطور آموزش بدید، اشاره کرد.

شبکه یک

فردا: ساعت 16، برکت

پنجشنبه: ساعت 9، ستاره باران‌/‌ ساعت 16، به نام پدر (غریبه‌ای در زورق)‌/‌ ساعت 22، فصل شکار

جمعه: ساعت 14 و 50 دقیقه، نجات بزرگ

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم تلویزیونی «برکت» به کارگردانی مهدی بشکوفه و تهیه‌کنندگی رضا ابوفاضلی، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

پروانه معصومی، جعفر دهقان، افشین نخعی و پرستو صالحی در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم تلویزیونی «ستاره باران» به کارگردانی بهمن زرین‌پور پنجشنبه ساعت 9 از شبکه یک پخش می‌شود.

این فیلم با بازی عبدالرضا اکبری، قاسم زارع، مینا جعفرزاده، شهرام عبدلی و محمدرضا داوودنژاد به ماجرای قیام 15 خرداد و وقایع پس از دستگیری حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

فیلم تلویزیونی «به نام پدر (غریبه‌ای در زورق)» به کارگردانی رهبر قنبری پنجشنبه ساعت 16 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. این شبکه فیلم سینمایی «فصل شکار» به کارگردانی مارک استیون جانسون را پنجشنبه ساعت 22 پخش می‌کند. در این فیلم رابرت دنیرو و جان تراولتا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نجات بزرگ» به کارگردانی کن کواپسین، جمعه ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. دِرو بری مور و جان کراسینکی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه دو

فردا: ساعت 8، پا به پای آفتاب‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، بیست و چهار‌/‌ ساعت 23، گذر

پنجشنبه: ساعت 8، هاچ زنبور عسل‌/‌ 17 و 30 دقیقه، آیینه‌ای در غبار‌/‌ ساعت 23، بیرون از بهشت

جمعه، ساعت 8، لوراکس‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، پسری به نام هلمز‌/‌ ساعت 23، طلای کثیف

انیمیشن «پا به پای آفتاب» به کارگردانی رسول بابارضا و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، فردا ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «بیست و چهار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش ربیعی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. قاسم زارع، نرگس محمدی و میثاق زارع در فیلم تلویزیونی «بیست و چهار» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «گذر» به کارگردانی یاسر طالبی، فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود.

انیمیشن «هاچ زنبور عسل» به کارگردانی نسورو آمینو، پنجشنبه ساعت 8 صبح از شبکه دو تقدیم کودکان می‌شود.

فیلم تلویزیونی «آیینه‌ای در غبار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایمان افشاریان، پنجشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. این شبکه فیلم سینمایی «بیرون از بهشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو معصومی را پنجشنبه ساعت 23 پخش می‌کند.

فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی، هادی دیباحی و جمشید گرگین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن «لوراکس» به کارگردانی کریس رناد و کیل بالدا، جمعه ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پسری به نام هلمز» به کارگردانی زسلات برناث، جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و فیلم سینمایی «طلای کثیف» به کارگردانی اریک بزنارد، جمعه ساعت 23 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

آندری دانا، پاتریک چسنایس و برونو سولو در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

فردا: ساعت 11، کیمیا و خاک‌/‌ ساعت 14و 30 دقیقه مهمان حبیب خداست‌/‌ ساعت 19،‌ ششمین نفر

پنجشنبه: ساعت 11، سفر سنگ‌/‌ ساعت 14و 30 دقیقه، بازگشت‌/‌ 23 و 30 دقیقه،‌ شبح راننده

جمعه: ساعت 10 و 30 دقیقه، بازی پول

فیلم سینمایی «کیمیا و خاک» به کارگردانی عباس رافعی، فردا ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود. حامد بهداد، حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، آزیتا حاجیان و سیاوش طهمورث در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه سه فیلم تلویزیونی «مهمان حبیب خداست» به کارگردانی حسین قاسم‌جامی را فردا ساعت 14 و 30 دقیقه پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «ششمین نفر» فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. شبکه سه برای روز پنجشنبه، ساعت 11 فیلم سینمایی «سفر سنگ» به کارگردانی مسعود کیمیایی را در نظر گرفته است. سعید راد، فرزانه تائیدی و حسین گیل در فیلم سینمایی «سفر سنگ» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بازگشت» به کارگردانی علی غفاری، پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود و فیلم «شبح راننده» به کارگردانی تری اینگرام، پنجشنبه ساعت 23 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

نیکل ایگرت، وینستون کرت و چاد ویلت در فیلم شبح راننده بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «بازی پول» به کارگردانی بنت میلر، جمعه ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. برد پیت و روبین رایت در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه چهار

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، انگشتر

پنجشنبه: ساعت 15، هکتور و ورونو‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، بر علیه تراس

جمعه: ساعت 20 و 30 دقیقه، اطلس ابر

فیلم سینمایی «انگشتر» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. امیر جلیلی، عیسی یوسفی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هکتور و ورونو» به کارگردانی آنا روزا دیگو، پنجشنبه ساعت 15 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «بر علیه تراس» به کارگردانی پیتر هاویت، پنجشنبه ساعت 20 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. رایان فلیپ و ریچارد لی‌کوک بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «اطلس ابر» به کارگردانی تام تیکور، جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم با بازی تام هنکس و هالی بری چند داستان مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت را به تصویر می‌کشد که همگی آنها به طور مستقیم با یکدیگر مرتبط هستند.

شبکه تهران

فردا: ساعت 9،‌ موتو/ ساعت 13 و 30 دقیقه،‌ خاک و آتش1/ ساعت 21 و 45 دقیقه، شب می‌گذرد 2

پنجشنبه: ساعت 9، کودک قهرمان/ ساعت 13 و 30 دقیقه، خاک و آتش 2

جمعه: 40 دقیقه بامداد، بلوک16/ ساعت 13 و 30 دقیقه، نقشه فرار/ 21 و 45 دقیقه، طناب اعدام

انیمیشن «موتو»، فردا ساعت 9 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

قسمت اول فیلم سینمایی «خاک و آتش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

قصه فیلم «خاک و آتش» به وقایع 90 سال قبل برمی‌گردد که انگلیسی‌ها از مسیر هندوستان به ایران وارد می‌شوند و به بهانه احداث خطوط راه‌‌آهن و تلگراف در خطه سیستان و بلوچستان به قاچاق اسلحه و ناامن کردن منطقه مشغول می‌شوند. در این جریان شخص بلوچی به نام «جی‌اند» با حمایت یک روحانی با انگلیسی‌ها مبارزه می‌کند. فریبرز عرب‌نیا و میترا حجار در فیلم سینمایی «خاک و آتش» ایفای نقش کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی «شب می‌گذرد» به کارگردانی راما قویدل، فردا ساعت 21و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

مهدی پاکدل، شهرام پوراسد، پرویز پورحسینی، عمار تفتی، کورش تهامی و شقایق دهقان در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کودک قهرمان» به کارگردانی کمال تبریزی، پنجشنبه ساعت 9 از شبکه تهران پخش می‌شود. جهانگیر الماسی و فریبا کوثری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

قسمت دوم فیلم سینمایی «خاک و آتش» پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد و فیلم سینمایی «بلوک 16» به کارگردانی ریچارد دانر برای جمعه 40 دقیقه بامداد در نظر گرفته شده است. بروس ویلیس، موس دف، دیوید مرس و جنا استرن در فیلم سینمایی «بلوک 16» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نقشه فرار» به کارگردانی میکائیل هافستورم، جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. آرنولد شوارتزینگر، سیلوستر استالونه و فیفتی سنت بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «طناب اعدام» به کارگردانی تد پست، جمعه ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، شاطره

پنجشنبه: ساعت 13 و 30 دقیقه، یحیی/ ساعت 23، نشانه‌ها

جمعه: ساعت 13و 30 دقیقه، تلسکوپ

فیلم تلویزیونی «شاطره» به کارگردانی ایمان افشاریان فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدجواد مرادی تولید مرکز فارس است.

شبکه شما فیلم تلویزیونی «یحیی» به کارگردانی مهرداد یزدانی را روز پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌کند. این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مرتضی آتش‌زمزم تولید مرکز اصفهان است و فیلم تلویزیونی «نشانه‌ها» به کارگردانی یاسر طالبی پنجشنبه ساعت 23 از شبکه شما به نمایش درمی‌آید.

فیلم تلویزیونی «تلسکوپ» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی یحیی منصورموید، جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. رامین راستاد، مختار سائقی، افشین سنگ‌چاپ، حشمت آرمیده، شهرام خزرائی، رضا ناجی و ابراهیم ‌آبادی در این فیلم تلویزیونی که تولید مرکز آذربایجان‌ شرقی است، بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «دنیای بهتر» به کارگردانی بهروز شعیبی جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی، لیندا کیانی، بهاره ریاحی، میثم رازفر، آیلی حیدری، احسان امانی، مهدی باطبی، اکبر معززی و لیلی فرهادپور از بازیگران این تله‌فیلم هستند.

شبکه آموزش

فردا: ساعت 10، آخرین فرصت

پنجشنبه: ساعت 10،‌ همسرایی فرشتگان

جمعه: ساعت 10، آدم‌برفی‌ها

فیلم تلویزیونی «آخرین فرصت» به کارگردانی منیر قیدی، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می‌شود و فیلم تلویزیونی «همسرایی فرشتگان» به کارگردانی جانجی ساکاموتو برای پنجشنبه ساعت 10 در نظر گرفته شده است.

فیلم تلویزیونی «آدم‌برفی‌ها» به کارگردانی رابرت کی‌یر بیسون، جمعه ساعت 10 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

شبکه پویا

فردا: ساعت 21، زرد مشکی

پنجشنبه: ساعت 21، پرواز

جمعه: ساعت 21، اژدهاتونو چطور آموزش بدید

انیمیشن «زرد مشکی» به کارگردانی کیانوش عابدی فردا ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن «پرواز» پنجشنبه ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد. داستان این انیمیشن، رویای پیرمرد هفتاد و هشت ساله بادکنک‌فروش را به نمایش می‌گذارد. او هزاران بادکنک را به خانه خودش وصل می‌کند و عازم آبشار بهشت در آمریکای جنوبی می‌شود.

کارتون «اژدهاتونو چطور آموزش بدید» جمعه ساعت 21 از شبکه پویا برای علاقه‌مندان این انیمیشن در نظر گرفته شده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «خشت بهشت»، «مرگ و افتخار»، «بوسیدن روی ماه»، «انقلاب چین» و «دیگران» فردا ساعت 15 ،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این شبکه فیلم‌های «دستور کار پنهان»، «صنوبر»، «قربانی سیاست»، «در قلمرو ممنوعه» و «بی‌قید و شرط» را هم در ساعات 15، 19،17 ، 21 و 23 پنجشنبه پخش می‌کند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بی‌قید و شرط»، «یواش یواش بگو»، «دنیای وارونه»، «اژدها می‌آید» و «صفحه اول» هم جمعه ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها