همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) صورت گرفت

بهره برداری از 644 واحد مسکن مهر در استان سمنان

در سالروز ولادت امام حسین (ع) بهره برداری از 644 واحد مسکن مهر بنیاد مسکن و خیرساز استان سمنان روز یکشنبه در آیینی با حضور رییس بنیاد مسکن کشور و استاندار سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۷۴
بهره برداری از 644 واحد مسکن مهر در استان سمنان

از این تعداد، 471 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در پنج شهر و بقیه واحدهای مسکونی خیرساز در سه شهر این استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در آیین بهره برداری از این واحدها گفت: 471 واحد مسکونی در قالب 9 پروژه شامل 321 واحد صنعتی ساز و 150 واحد سنتی ساز است.

غلامحسن بنازاده افزود: این واحدها مجموعا با زیربنای 49 هزار و 262 مترمربع به صورت دو خوابه احداث شده که هر واحد به طور متوسط 75 مترمربع زیربنا دارد.

وی گفت: ازاین تعداد 62 واحد در ایوانکی، 88 واحد در سرخه، 204 واحد در مهدیشهر، 52 واحد در دیباج دامغان و 65 واحد در شاهرود ساخته شده است.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین مسکن ساز استان سمنان نیز گفت: واحدهای خیر ساز، یک و دو خوابه بوده و بین 55 تا 75 مترمربع زیربنا دارند.

عبدالله اکبری راد افزود: خیرین استان سمنان مشارکت گسترده در ساخت واحدهای مسکونی دارند و تاکنون چهار میلیارد و 511 میلیون ریال کمک بلاعوض و دو میلیارد و 808 میلیون ریال قرض الحسنه برای ساخت مسکن محرومان کمک کرده اند.

وی گفت: خیرین همچنین یک هزار و 100 مترمربع زمین را که متعلق به سه خیر به نام های مرحومه شهربانو قلعه بانی، زیور حامدی و مرحوم سیدمحمد شبیری است برای ساخت مسکن اهدا کرده اند.

از 183 واحد خیرساز مورد بهره برداری، 48 واحد در درجزین، 75 واحد در سمنان و 50 واحد در مهدیشهر ساخته شده است.

استاندار سمنان نیز در این آیین از کمک و همیاری خیرین در ساخت مسکن تجلیل کرد.

در استان سمنان در بخش خیرساز 870 واحد و در بخش مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر، پنج هزار و 209 واحد در دست ساخت می باشد که از این تعداد سه هزار و 280 واحد تاکنون پایان یافته است.

در آیین بهره برداری این واحدها که در مجتمع 88 واحدی شهر سرخه برگزار شد مسوولان بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان سرخه حضور داشتند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها