سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

دبیر ستاد برگزاری بیست ‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم روز ۱۴خرداد ساعت ۹صبح در جوار حرم مطهر حضرت امام با حضور همه اقشار مردم و با سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۱۸

به گزارش فارس، محمدعلی انصاری، دبیر ستاد اجرایی برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نشست خبری افزود: به رسم سال‌های گذشته، قبل از سخنرانی رهبر انقلاب، یادگار ارزشمند حضرت امام، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به ایراد سخن خواهد پرداخت و دیگر برنامه مهم بزرگداشت امام، سخنرانی رئیس‌جمهور در شب 14خرداد در حرم مطهر و در حضور مردم عزیز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری، با انتقاد از شیوه‌های معرفی شخصیت امام راحل بیان کرد: شیوه‌های ما برای معرفی امام غیرمطلوب است؛ به این دلیل که ما در معرفی امام و معرفی دین یکطرفه حرکت کرده‌ایم. او معرفی تک‌بعدی امام را از آفت‌هایی دانست که تاکنون توجه کافی به برطرف شدن آن نشده است و افزود: متاسفانه نگاه ابزاری به دین و انقلاب و امام متداول شده است. استفاده ابزاری یعنی این که کسانی که در ته ذهن و باطنشان اعتقادی به امام و دین ندارند برای استفاده‌های شخصی پرچمدار دین و انقلاب و امام می‌شوند و همه را به ارتداد محکوم می‌کنند. انصاری آفت دیگر را سد باب اجتهاد خواند و گفت که نباید طوری از امام تعریف کنیم که کسی جرات نکند در راه اندیشه و راه امام به طرف اجتهاد برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها