مجانی فرستادن هنرمندان به جام جهانی برزیل از سوی بازیگر سینما و تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی تکذیب شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۹۰
پوریا پورسرخ: بردن رایگان بازیگران به برزیل شایعه است

پوریا پورسرخ پنجشنبه یکم خرداد مهمان برنامه «سلام تهران» شبکه پنج بود. این بازیگر سینما و تلویزیون که برای نخستین بار در یک برنامه صبحگاهی حاضر شده بود، پشت یک نیمکت دوران مدرسه نشست و از خاطرات دوران تحصیلش سخن گفت و اینکه چه مسیری را طی کرد تا توانسته بازیگر موفقی باشد.

پوریا پورسرخ در گفته های خود اشاره کرد کسانی که من را نمی شناسند شاید تصور کنند من قیافه می گیرم اما در واقع این طور نیست و دلیل این برداشت شاید این باشد که روحیه آرام و گوشه گیری دارم و دوستانی که از نزدیک با من آشنایی دارند به خوبی من را می شناسند. او به صمیمیتش با هیراد حاتمی، مجری برنامه اشاره کرد و گفت: «هیراد حاضر است شهادت دهد که من تا چه اندازه گوشه گیرم و اصلا به اصطلاح در قیافه نیستم. می توانم بگم شاید کمتر از پنج درصد هستند که تصور را نسبت من دارند.»

وی در ادامه گفتگو خود در برنامه سلام تهران درباره کم کاری خود گفت:«من حدود یک سالی با پروژه سینمایی «رستاخیز» همکاری داشتم و در حال حاضر هم در حال بازی دراولین مجموعه 100 قسمتی به نام «کیمیا» هستم»

پورسرخ از علاقه خود به ورزش و ویژه فوتبال گفت و متذکر شد که چندی پیش در رسانه ها عنوان شد که تعدادی بازیگران به صورت مجانی برای مسابقات جام جهانی فرستاده خواهند شد: « من کاملا این موضوع را تکذیب می کنم. انتشار نادرست این مطلب هم از آنجا بود که اسپانسری طی یک شرایط و در ازای مسابقه ای قرار بود که این کار را انجام دهد. شاید درست نباشد که من جزییات آن مجموعه اسپانسر را عنوان کنم ولی انصافا کسی تا به حال مجانی ما را تا عوارضی هم نبرده است و این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده است».

پوریا پورسرخ از علاقه خود به فیلم «روز سوم» گفت: « هنوز وقتی که به خرمشهر سفر می کنم به خیابان محل فیلمبرداری و ضبط فیلم «روز سوم» برای تجدید خاطرات سر می زنم».

حضور پور سرخ در برنامه تلویزیونی سلام تهران با یک حاشیه نیز روبرو بود به طوریکه در انتهای گفته های خود به یکباره او اعلام کرد علیرغم دلخوری که از مدیران شبکه تهران دارد به دلیل دوستی خود با مجری برنامه حاضر به شرکت در برنامه سلام تهران شده است. این اظهار نظر او سبب شد تا مجری برنامه از پور سرخ بخواهد گذشته ها را کنار بگذارد و با شبکه تهران آشتی کند. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها