قیمت مربیان فوتبال در ایران طی این سال‌ها به صورت کاذب افزایش یافته است

سبقت مربیان از ستاره‌های میلیاردی

دلیل ملاقات با طالب لو چه بود؟

ناامیدی استقلالی ها از بهتر شدن شرایط؛ افشارزاده نمی تواند

هنوز چند روزی از روی کار آمدن بهرام افشارزاده نگذشته است که برخی پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلال لب به انتقادهای نرم گشوده اند.
کد خبر: ۶۷۶۰۴۳
ناامیدی استقلالی ها از بهتر شدن شرایط؛ افشارزاده نمی تواند

به گزارش جام جم ورزشی ، بهرام افشارزاده مدیر عامل جدید باشگاه استقلال چند روزی است که فعالیت های پیش از فصل باشگاه را آغاز کرده است. او در این مدت باید تیم خوبی ببندد تا استقلال دچار مشکلات فصل گذشته نشود. انتظارات از مدیریت باشگاه آبی زیاد است و در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ برتر ، افشارزاده برنامه های فشرده ای را باید به پایان برساند.بسیاری بر این باورند کار در راس باشگاه استقلال نیاز به نیروی بیشتری دارد که دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک به عنوان یک نیروی بازنشسته در ورزش از پس آن برنمی آید.

مدیرعامل استقلال این روزها نشست هایی با سرمربی تیمش برگزار می کند و هر روز خبر می رسد که فهرست بازیکنان مورد دلخواه آبی ها بین این دو دست به دست می شود.این در شرایطی است که استقلال هنوز از سال قبل به بازیکنانش بدهکار است.بازیکنانی که مشکل مالیاتی دارند و باید تسویه کنند.اسپانسر استقلال که قراردادش را به تازگی با این باشگاه منعقد کرده آیا زیر بار بدهی های قبلی می رود یا وزارت ورزش و جوانان با تامین بودجه لازم ، بدهی ها را صاف می کند؟

بدهی های سال های قبل استقلال نیز این تیم را دچار چالش کرده به نحوی که پدر هادی شکوری به دلیل مسدود شدن حساب پسرش از مسئولان قبلی و جدید انتقاد کرده است.حتی وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان بهرام افشارزاده را دیده و او را در جریان طلب چند میلیونی خود از استقلال قرار داده است.

این ملاقات طبق هماهنگی های قبلی در وزارتخانه انجام شد. در شرایطی که شائبه هایی درباره بازگشت طالب لو به استقلال بعد از این ملاقات در محافل ورزشی به وجود آمد، اما محور اصلی صحبت های طالب لو با مدیرعامل جدید ، درباره مطالبات این دروازبان از استقلال بوده است.

در شرایطی که استقلال به لحاظ مالی مشکل دارد ، انتقاد از چگونگی و نحوه مدیریت افشارزاده نیز سر زبان هاست. هادی طباطبایی با اظهار نظری که امروز در جمع خبرنگاران انجام داد از ناموفق بودن مدیریت افشارزاده سخن گفت. او که یک استقلالی است درباره مدیریت افشارزاده معتقد است که تاکنون افشارزاده مدیریت ستادی داشته نه اجرایی و این دو با هم تفاوت دارد.

علی جباری پیشکسوت استقلال نیز با اشاره به مشکلات تیم امید چندانی به رو به راه شدن اوضاع ندارد اما ابراز امیدواری می کند مشکلات برطرف شد چون با این شرایط سه ماه است که به باشگاه بودجه نرسیده و مشکلات مالی زیاد است. از سویی برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده و جذب بازیکن در این شرایط بسیار سخت است.

بهرام افشارزاده می خواهد با بودجه ای که به استقلال تعلق گرفته است به جنگ مشکلات برود.اسپانسر استقلال 3 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرده اما مشکلات مالی به اندازه ای است که این مبلغ برابر آنها ناچیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
خادم یادت با شه حاج فتل سرورته ، وای بحالتون اگر اذیت كنید فدراسیون و استادیوم را رو سرتون ........................................
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
خدا وكیلی چرا اینقدر به استقلال حمله می كنید؟ این چه كاریكاتوری است از تیم استقلال درج كرده اید؟ ایا شما نمی توانید بیطرفانه مقاله بنویسید ؟ ایا در فصل جدید یك مطلب علیه نفت یا فولاد یا سپاهان نوشتید ؟ چه موضوع یا سابقه ای از استقلال اینقدر شما را ازار می دهد؟
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
ابی عزیز جام جم كاملا پرسپولیسیه وخبرهاش همه بر علیه استقلال و امیر خان ولی ما میتوانیم با پاسخهائی كه میدیم جلوی كارشون را بگیریم ضمنا استقلالیهای دیگر هم مثل من وشما اگاه هستند امیر قلعه نوعی سرور هر چی .................

نیازمندی ها