توصیه‌های رهبر معظم انقلاب:

ببینید | رقابت برای خدمت است، نه برای قدرت

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خبر داد

برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام(ره) با حضور ۸۰۰هزار نفر درتهران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشورگفت: مراسم سالگرد حضرت امام(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخصیت‌های کشوری و دیگر کشورها و با حضور بیش از ۸۰۰ هزار نفر ازدلباختگان مردم کشور در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۷۲۴
برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام(ره) با حضور ۸۰۰هزار نفر درتهران

اصغر آب خضر ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربا تاکید بر بهره جستن از مراسم‌های مختلف برای بصیرت افزایی جوانان افزود: بایداز آیین‌های مهم از جمله جشن‌های انقلاب، روزقدس، 22بهمن و 14و 15 خرداد برای تبیین فرهنگ انقلاب درجامعه بویژه برای افزایش بصیرت جوانان استفاده کنیم.

آب خضر با تاکید برباشکوه برگزار شدن مراسم سالگردارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: انقلاب اسلامی به خاطردرایت وهوشمندی امام راحل امروز با این عظمت در دنیا می‌درخشد به همین سبب سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی باید در شان و جایگاه ایشان در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال 700 تا 800 هزار زائر مرقد امام راحل در روز 14خرداد در تهران در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کنند افزود: تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای این روز مهم تدارک دیده شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز مهم اهداف انقلاب را تبیین می‌کنند گفت: رهبر معظم انقلاب هر سال در 14 خرداد نگاه جدیدی از دریچه فکری امام راحل و اهداف انقلاب را برای مردم و مسئولان تبیین می‌کنند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها