استقلالی ها نگران آینده تیم خود هستند و وضع نامعلوم تیموریان ، جباری و رحمتی نگرانی های آنها را بیشتر می کند.
کد خبر: ۶۷۵۲۸۷
استقلالی ها منتظر این 3 نفر هستند/ جباری برای قرارداد آمد؟/عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت.جدایی بازیکنان و نتایج ضعیف تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باعث شده تا امیر قلعه نویی و تیم مربیانش به فکر استقلال امسال با شرایطی بهتر از قبل باشند.استقلالی ها سه بازیکن کلیدی خود را رصد می کنند و اخبار مرتبط به این بازیکنان را مدام دنبال می کنند به این امید که این سه نفر را باز هم با پیراهن آبی ببینند.

1)آندرانیک تیموریان بعد از بازی برگشت مقابل حریف عربستانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، از همه عوامل این تیم خداحافظی کرد و راهی اردوی تیم ملی شد.البته همان زمان خیلی‌ها این وداع را به منزله خداحافظی نهایی آندو از استقلال عنوان کرده و مدعی شدند تیموریان بعد از جام جهانی راهی قطر می‌شود. سرژیک تیموریان مدعی تمایل سه تیم قطری برای جذب برادرش شد و این مورد نشان‌دهنده آن است که آندو فصل بعد را در استقلال سپری نمی‌کند . قلعه‌نویی اخیراً مدعی شده که برای پر کردن جای خالی آندو، فکر کرده و جانشین او را هم پیدا کرده است که در فصل نقل‌ و انتقالات زمینه را برای آبی‌پوش شدن او فراهم می‌کند.

2) مجتبی جباری برای استراحت به تهران آمده، البته اگر از تیم ‌ملی خداحافظی نمی‌کرد، امروز در اردوی تیم ‌ملی در اتریش حضور داشت و مهیای حضور در جام‌ جهانی‌ می‌شد.مجتبی با توجه به شرایط جسمانی‌‌اش از حضور در اردوی تیم‌ ملی انصراف داد. با این حال برخی به تصمیم او معترض شدند. جباری فعلاً سکوت اختیار کرده اما در محفل خصوصی اعلام کرده که او خودش را بهتر از هر کسی می‌شناسد و امروز نمی‌تواند برای تیم ‌ملی مفید باشد که اگر می‌توانست این کار را انجام می‌داد، خصوصاً که بازی در جام ‌جهانی‌ برای هر بازیکنی افتخار است.جباری که چند وقت پیش شایعه تمدید قراردادش با باشگاه الاهلی به گوش رسید در حالی به تهران آمده که یک بار دیگر بحث حضورش در استقلال هم مطرح شده است.با توجه به تغییر و تحولاتی که در راس این باشگاه انجام شده شاید این اتفاق بیفتد و او دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند.

3)سید مهدی رحمتی در آستانه جام جهانی کاری به جز تمرین کردن ندارد.او حالا که از تیم ملی دور است بیشتر وقتش را به تمرین کردن می پردازد تا از آمادگی به دور نباشد.دروازه بان استقلال عکسی از خودش در اینستاگرام قرارداده که او را در کنار فرهاد چیذری مربی سابق بدنسازی پرسپولیس،داوود سید عباسی و حمید علی عسگر نشان می دهد.رحمتی زیر عکسش نوشته:«بعد از تمرین.» رحمتی تکلیف خودش را در گفت و گوهای روزهای اخیر با هواداران مشخص کرده و گفته در استقلال می ماند.

رحمتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها