نمایشگاه آثار خارجی چاپ دستی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان هنر عصر دوشنبه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۳۲۴۰

مجید ملانوروزی، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: همواره هنرمندان و علاقه‌مندان هنر درخواست دارند که آثار گنجینه نمایش داده شود و با توجه به اهمیت چاپ دستی، نخستین نمایشگاه سال جدید موزه هنرهای معاصر تهران به آثار خارجی چاپ دستی گنجینه موزه اختصاص پیدا کرد.

احمد وکیلی دبیر نمایشگاه چاپ دستی با عنوان «از امپرسیونیسم تا امروز» مجموعه آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در این مراسم گفت: 215 اثر در این نمایشگاه ارائه شده که 105 اثر آن تاکنون نمایش داده نشده است. با توجه به آثار هنرمندان مکزیکی و هنرمندان آلمانی گونتر اوکر و هاینس ماک که سال‌های اخیر به گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران اضافه شده، می‌توانیم ادعا کنیم که آثار نمایشگاه از امپرسیونیسم تا امروز ادامه دارد.

مارک منگوتزو پژوهشگر و منتقد هنر ایتالیایی نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مجموعه مهمی از آثار چاپ دستی را در بر می‌گیرد و هنرمندان شاخص جهان آثارشان در این نمایشگاه ارائه شده است و بابت در اختیار داشتن چنین آثاری به شما تبریک می‌گویم.علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 20 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 بجز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی دیدن کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها