دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در حالی فردا در وین با شام کاری محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان و کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز می‌شود که سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفته است: در مذاکرات وین وارد نگارش متن توافق نهایی می‌شویم.
کد خبر: ۶۷۲۸۹۰
عراقچی: نگارش متن نهایی را در مذاکرات وین آغاز می‌کنیم

ناطق‌نوری: هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته‌ام

علی‌اکبر ناطق‌نوری در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات آینده مجلس حضور خواهید یافت یا خیر،‌ تاکید کرد: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.

به گزارش فارس، ناطق‌نوری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌پذیرید که محوریت اصلاح‌طلبان و کارگزاران را در انتخابات مجلس داشته باشید یا خیر، گفت: این پرسش، خود یک پاسخ است و من اصلا در این زمینه صحبت نمی‌کنم.

درخواست برای برخورد با عاملان جلوگیری از سخنرانی سید حسن خمینی

ایرنا نوشت:حدود 40 نماینده مجلس دیروز در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد با خاطیان و عاملان ممانعت از حضور سیدحسن خمینی در همایش تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) در دانشگاه بروجرد و لغو این همایش شدند.

طراح این تذکر، محمدرضا تابش و کمال‌الدین پیرموذن، نمایندگان اردکان و اردبیل هستند.

تکذیب خبر مناظره عراقچی و باقری

حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه با رد اخبار منتشره مبنی بر برگزاری مناظره میان سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با علی باقری، عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع به طور کلی از ابتدا مطرح نبوده و هرگز سابقه‌ای هم نداشته است.

پیش از این، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته بود که توافق‌نامه ژنو با حضور اعضای سابق و کنونی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

احضار توکلی به دادسرای فرهنگ و رسانه

خبرگزاری مهر نوشت: احمد توکلی، نماینده تهران در مجلس و مدیرمسئول سایت الف با شکایت سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

بنا بر این گزارش، شکایت ‌صالحی‌امیری از توکلی در مورد نامه‌ای است که توکلی در زمان بررسی صلاحیت صالحی‌امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، خطاب به نمایندگان منتشر کرد.

با توجه به این‌که توکلی، مدیرمسئول سایت الف است و این نامه در سایت الف نیز منتشر شده بود توکلی به‌عنوان مدیرمسئول و به اتهام افترا و نشر اکاذیب به دادگاه احضار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها