سعود الفیصل، وزیر امور خارجه عربستان گفت: ما برای وزیر خارجه ایران، دعوت‌نامه‌ای فرستادیم، البته این عزم برای سفر هنوز محقق نشده است، اما هر زمان که او مناسب ببیند، ما حاضریم از او پذیرایی کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۳۷۵
دعوت سعود الفیصل از ظریف برای سفر به ریاض

به گزارش فارس و به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، وزیر خارجه عربستان این خبر را در نشستی خبری در ریاض اعلام کرد.

نشست ایران و آژانس و ادعای یک خبرگزاری غربی

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان مذاکرات خود با ایران که روز دوشنبه در وین برگزار شد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: آژانس اذعان می‌کند که ایران چند اقدام را انجام داده و برخی امور مربوط همچنان ادامه دارد و بحث در مورد دیگر اقدامات عملی که در گام‌های بعدی اجرایی می‌شود در جریان است.

آسوشیتدپرس پس از این نشست به نقل از دیپلمات‌ها مدعی شد که همکاری‌های ایران و آژانس، پیشرفت مناسبی نداشته و این امر، امیدها را برای دستیابی به توافق جامع پیش از ضرب‌الاجل بیست و نهم تیر کاهش داده است.

به گزارش فارس، آژانس همچنان خواستار توضیحات بیشتر ایران در مورد چاشنی‌های انفجاری و سه حوزه دیگر است که ظن فعالیت‌های تسلیحاتی نسبت به آن وجود دارد.

توصیه رئیس پلیس فتا درباره وی.پی.ان

رئیس پلیس فتا با اعلام این‌که افرادی که از وی.پی.ان استفاده می‌کنند هزینه کشف جرم را بالا می‌برند، گفت: به کاربران کشورمان توصیه می‌کنم: از وی.پی.ان استفاده نکنید زیرا تمام اطلاعات شما در اختیار مالک اصلی سرور وی.پی.ان قرار می‌گیرد و این آسیب جدی است.

به گزارش مهر، سردار سید کمال هادیانفر درباره آخرین وضع جرم‌انگاری وی.پی.ان اظهار کرد: لایحه جرم‌انگاری تولید و خرید و فروش و استفاده از وی.پی.ان در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی دقیق و همه‌جانبه است و ما امیدواریم قوه مقننه بزودی بحث وی.پی.ان را جرم‌انگاری کند.

مشورت مجمع تشخیص به نمایندگان

پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامه‌ای را از حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرد که براساس بخشی از آن، رئیس مجلس موظف است پس از اعلام وصول طرح‌ها و لوایح در مجلس، نسخه‌ای از آن را برای اطلاع مجمع ارسال کند.

براساس این نامه، همزمان با بررسی طرح‌ها و لوایح بخصوص قانون برنامه، قانون بودجه و تغییرات بعدی آنها در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون نظارت مجمع نیز محتوای آنها را از نظر انطباق و مغایرت نداشتن با سیاست‌های کلی مصوب، بررسی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها