تیم ملی بدون دردسر راهی اردوی اتریش شد

در انتظار سورپرایز کروش

تمجید مفسر انگلیسی از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

اشکان، این مهره خطرناک

مفسر و خبرنگار لندنی پیش از رویارویی فولام با کریستال پالاس، اشکان دژاگه را یک مهره تهاجمی و خطرناک خواند.
کد خبر: ۶۷۲۵۱۰
اشکان، این مهره خطرناک

سایت جام جم ورزشی - هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های کاردیف سیتی و فولام سقوط‌شان به دسته پایین‌تر قطعی شده است.

فولام ۱۳ فصل در لیگ برتر انگلیس حضور داشت و دوران بسیار خوبی را سپری کرد اما در نهایت ماجراجویی آنها در لیگ برتر جزیره به پایان رسید. همه هواداران فولام دوست داشتند تیمشان در سطح نخست فوتبال انگلیس باقی بماند اما این اتفاق رخ نداد. اکنون فلیکس ماگات آلمانی سکان‌دار سپیدهای لندن است و در آخرین کنفرانس خود اعلام کرده می‌خواهد در فولام بماند و این تیم را بسازد.

فولام در دیدار امروز (یکشنبه) خود میزبان کریستال پالاس است. لیال توماس، مفسر فوتبال انگلیس و خبرنگار باشگاه فولام در این مورد و در خصوص رویارویی این دو تیم لندنی توضیحاتی ارائه کرده است.

«اشکان دژاگه یک مهره تهاجمی و خطرناک است. کریستال پالاس باید حواسش به بازیکنی مانند او باشد که به این شکل در زمین حرکت می‌کند. لویس هولتبی دارای خلاقیت بالایی است و هوگو رودایگا که به دلیل بیماری از حضور در ترکیب تیمش مقابل استوک سیتی محروم بود می‌تواند در این دیدار به میدان برود. امیدواریم که فولام بتواند فرم خوب خود را بازیابد. از سقوط فولام تعجب کردم و فکر می‌کنم این دیدار با حساب دو بر صفر به سود کریستال پالاس به پایان برسد.»(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها