تفاوت لباس های داخلی و خارجی آل اشپورت

گران فروشی پیراهن نامرغوب تیم ملی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی سرپرست ندارد و این کی‌روش است که خودش ضربه کرنر ارسال می‌کند و خودش گل می‌زند!
کد خبر: ۶۷۲۵۴۸
مایلی‌کهن: کروش خودش ضربه کرنر ارسال می‌کند و خودش هم گل می‌زند

سایت جام جم ورزشی - محمد مایلی‌کهن در حاشیه نشست هم‌افزایی مربیان فوتبال درباره اینکه از باشگاه پرسپولیس برای عضویت در کمیته فنی این تیم صحبتی انجام شد یا نه، اظهار داشت: شما خبرنگاران می‌گویید انتقاد نکنیم، ولی از من سوالات انتقادی می‌پرسید. درباره کمیته فنی بهتر است از مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس سوال بپرسید چون مشخص نیست آقایان سال آینده در پرسپولیس حضور دارند یا نه. من که پرسپولیسی نیستم و با پرسپولیس کاری ندارم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد انتقادهایی که به کیفیت پیراهن تیم ملی می‌شود گفت: وزیر ورزش حرف قشنگی زد و گفت مشکل پیراهن نیست و پولی است که باید به کی‌روش بدهند. جالب است که بازیکنان تیم ملی خیلی خودجوش درباره کیفیت پایین پیراهن‌های تیم ملی صحبت کردند.

مایلی‌کهن ادامه داد: شما به زمین تمرینی تیم ملی در اردوی آفریقا توجه نکردید. اگر این زمین را در ایران می‌دادند همه از کیفیت آن می‌نالیدند ما این همه هزینه کردیم که برویم در آن زمین با کیفیت پایین تمرین کنیم؟ بهتر است به جای این مسائل به حساب‌های بانکی آقایان نیز توجه کنیم. تیم ملی سرپرست ندارد و این کی‌روش است که خودش ضربه کرنر ارسال می‌کند و خودش گل می‌زند!

وی با اشاره به دعوت نشدن مهدی رحمتی و هادی عقیلی به تیم ملی گفت: عقیلی در 10- 15 سال اخیر یکی از مدافعان برتر ایران بوده و حتی در مقطعی گل‌های حساسی برای ایران به ثمر رساند اما نمی‌دانم چرا اثری از او و رحمتی در تیم ملی نیست.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط تیم ملی در جام جهانی نتیجه می‌گیرد؟ عنوان کرد: انشاءالله که نتیجه بگیریم. البته چه نتیجه بگیریم و چه نتیجه نگیریم فرقی برای ما نمی‌کند چون متوجه نشدیم که در این مملکت اگر باران بیاید خوب است یا نیاید. در این مملکت گرانی باشد یک مشکل وجود دارد و اگر گرانی نباشد یک مشکل دیگری وجود دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سانفرانسیسكو
United States
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
باز این اومد .... خوب بازیكن ها گفتن لباس ها به درد نمیخورد الان كه میشود عوض كرد حتما باید وسط جام جهانی ابرو ریزی راه بگیرد .. اقای مایلی كهن الان شما مربی كدام تیمی .. جام جهانی را از نزدیك دیدی ... تیم ملی الان ویترین این مملكت است ... بعد بازیكنی كه وسط مسابقات مهم قهر می كند ناز میاید چرا الان باید دوباره به ان اعتماد كرد.
امدیم دوباره قهر كرد چرا ما باید بازیكن سالاری را مد كنیم . مگر دیوید بكام دراوج توسط مربی از منچستر اخراج نشد ...شما میخواهید در روزنامه ها باشید در باره همه چیز حتی اگر اطلاع ندارید حرف میزنید . چرا روزنامه مهمی مثل جام جم با این كیفیت با افراد با رزومه مصاحبه نمیكند ( اقای فركی ) میدانم چاپ نمیكنی جام جم

نیازمندی ها