کفاشیان :هر اتفاقی بیفتد قهرمانی لیگ از فولاد گرفته نمی‌شود

تذکر رییس به کروش

رییس فدراسیون فوتبال از تذکر به کروش به خاطر رسانه‌ای کردن موضوع لباس‌های تیم ملی خبر داد و گفت: این بحث‌های کوچک نباید رسانه‌ای می‌شد و کی‌روش هم تذکرم را پذیرفت.
کد خبر: ۶۷۰۶۹۱
تذکر رییس به کروش

علی کفاشیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال امید، بازی‌های تدارکاتی این تیم، انتقاد کروش به لباس‌های تیم ملی و شایعه جعلی بودن کارت پایان خدمت بعضی بازیکنان فولاد صحبت کرد.

بعد از بزرگسالان اولویت فدراسیون تیم امید است

رییس فدراسیون فوتبال ابتدا در ارزیابی‌اش از اردوی تیم امید با حضور نلو وینگادا اظهار کرد: تیم امید برای ما اهمیت زیادی دارد و همه تلاشمان را می‌کنیم تا با فراهم کردن بهترین شرایط آماده‌سازی بتوانیم بعد از چندین دهه راهی بازی‌های المپیک شویم. بدون شک این تیم بعد از تیم ملی بزرگسالان اولویت اول فدراسیون است تا برنامه‌های آماده‌سازی‌اش به خوبی انجام شود.

عمده بازیکنان تیم امید در لیگ برتر ثابت بازی می‌کنند

وی افزود: تقریبا تمام بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می‌کنند و عمدتا در ترکیب ثابت تیم‌های باشگاهی‌شان هم قرار دارند. بنابراین با کادر فنی توانمند و باتجربه‌ای که برای آنها انتخاب شده، پیش‌بینی می‌کنیم تیم قدرتمندی ساخته شود که هم در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق باشد و هم بازی‌های انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو را با قدرت پشت‌سر بگذارد.

می‌خواهیم تیم امید با کره‌جنوبی و عراق بازی‌ کند

رییس فدراسیون درباره برنامه بازی‌های تدارکاتی این تیم نیز تصریح کرد: حضور تیم امید در چندین اردوی تدارکاتی تقریبا قطعی شده که ازبکستان، چین و ارمنستان هستند. همین طور بنا داریم در صورت امکان بتوانیم با تیم‌هایی چون کره‌جنوبی، عراق، عمان، اردن و کویت هم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. برای قوی‌تر و باتجربه‌تر شدن تیم اردوهای تدارکاتی در اروپا و بازی با حریفان اروپایی را هم در دستور کار خواهیم داشت. به زودی سرپرست این تیم را هم انتخاب و معرفی می‌کنیم.

به کروش تذکر دادم بحث‌های کوچک رسانه‌ای نشود

وی در واکنش به انتقادهای کی‌روش به لباس تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش می‌کند لباس‌های باکیفیت و کاملی تحویل تیم ملی بزرگسالان شود کما این که از قبل هم بارها گفته‌ایم هدف اول فدراسیون رساندن تیم ملی به شرایط آمادگی ایده‌آل است تا بتواند در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا نتایج خوبی بگیرد، بنابراین باید امکانات خوبی هم برایش فراهم شود اما جدا از این مساله با کی‌روش درباره موضوع مطرح شده صحبت کردم و به او تذکر دادم که دیگر چنین مسایل کوچکی رسانه‌ای نشود و اگر مشکلی هست فدراسیون موظف است آن را حل کند. کی‌روش هم این موضوع را پذیرفت.

هر اتفاقی بیافتد قهرمانی لیگ برتر را از فولاد نمی‌گیریم

کفاشیان همچنین در واکنش به شایعاتی که درباره جعلی بودن کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان فولاد مطرح شده و این که آیا ممکن است قهرمانی فولاد در لیگ برتر تحت تاثیر این موضوع قرار گیرد، به صراحت تاکید کرد، قطعا اگر هر گونه تخلفی صورت گرفته باشد، از سوی مراجع ذیصلاح رسیدگی می‌شود اما هر اتفاقی بیفتد، قهرمانی لیگ برتر از تیم فولاد گرفته نمی‌شود.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها