رییس جایگاه داران سوخت کشور خبر داد:

واریز روزانه 20 لیتر بنزین برای خودروهای عمومی

رییس جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به اینکه بعد از زمان اعلام نرخ جدید، سهمیه بنزین خودروهای عمومی نظیر تاکسی ها و وانت بارها در کارت سوخت آنها باطل شده است، گفت: برای حمایت از ناوگان عمومی روزانه 20 لیتر سهمیه جداگانه برای آنها واریز می شود اما خودروهای شخصی همانند ماههای قبل سهمیه 60 لیتری خود را گرفته اند.
کد خبر: ۶۶۸۸۵۶
واریز روزانه 20 لیتر بنزین برای خودروهای عمومی

بیژن حاج‌ محمدرضا با اشاره به کاهش مصرف بنزین از روز اعلام نرخ‌های جدید گفت: کاهش مصرف بنزین پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است.

حاج محمدرضا افزود: شاید بیشترین علت کاهش مصرف بنزین در روزهای اخیر مربوط به پر شدن باک‌ ماشین‌ها در هفته آخر قیمت‌های قبلی بوده است.

رییس جایگاه داران سوخت کشور گفت: یکی از مشکلات ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت کشور، هجوم دارندگان کارت‌های سوخت با نرخ 400 تومان بوده و این در حالی است که جایگاه‌های سوخت نمی‌توانند مسوولیت این امر را متقبل شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون اکثر جایگاه بدون مشتری هستند، خاطرنشان کرد: با اعلام قیمت جدید بنزین و CNG تاکنون 100هزار میلیون لیتر بنزین اعم از معمولی، سوپر، یورو4 و نفت و گاز همچنین 90 هزار لیتر CNG ذخیره سازی شده است و اکنون کشور در تامین سوخت موردنیاز مشکلی ندارد.

رییس جایگاه داران سوخت کشور از امضای قرارداد برای تامین تلمبه جدید برای جایگاه‌های سوخت کشور با کارخانجات داخلی خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده این انجمن بنا دارد که در مرحله نخست 200 دستگاه جدید را در جایگاه‌های سوخت تهران نصب شود تا بتواند نمودار هشت رقمی را نمایش دهد ما منتظر پاسخ شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران هستیم که اجازه تعویض را بدهد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها