امروز و از ساعت 17 دو تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۳

بعد از چند سال که خبری از برگزاری فینال لیگ دسته اول نبود، این بار سازمان لیگ تصمیم گرفت قهرمان این رقابت‌های پرحاشیه را پس از انجام یک بازی میان دو تیم صدرنشین گروه‌های (الف) و (ب) معرفی کند؛ دیداری که به قید قرعه با میزبانی نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

نفت که در رقابتی نزدیک با تیم پیکان با 43 امتیاز به عنوان تیم برتر گروه (ب) به لیگ چهاردهم صعود کرد، در این بازی میزبان تیم پدیده‌ای است که مرحله گروهی را با 46 امتیاز به پایان برد و با اکبر میثاقیان بهترین عملکرد را میان همه تیم‌های دسته اولی داشت. با اعلام کمیته مسابقات، مقرر شد این بازی در صورت تساوی دو تیم در وقت قانونی، وقت اضافی نداشته باشد و برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

بهروز مکوندی، سرمربی نفت‌ مسجد سلیمان پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد گفت: پس از دیداری که در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برابر آلومینیوم هرمزگان داشتیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، اکنون آماده‌ایم با پیروزی بر تیم پدیده جشن‌مان را کامل کنیم.

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز درباره فینال امروز گفت: این بازی برای نخستین‌بار است که در رقابت‌های لیگ یک ترتیب داده شده است. مدیریت باشگاه خیلی اصرار داشت به مسجد سلیمان بیاییم و این بازی را انجام دهیم، اما فکر می‌کنم هر تیم دیگری بود این کار را انجام نمی‌داد. در هر صورت این از خوش شانسی نفت بود که به عنوان میزبان انتخاب شد. وی افزود: مطمئنا بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهیم داشت، زیرا این تیم از بازیکنان جوان و دونده‌ای برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها