وزیر ارتباطات درباره پیامک تبریک نوروزی رئیس جمهور گفت: نهاد ریاست‌جمهوری هزینه‌ای برای پیامک‌های نوروزی پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۵

محمود واعظی در گفت‌وگو با فارس افزود: در دنیا اپراتورها در انجام فعالیت‌هایی که در ذهن مردم باقی بماند، با هم رقابت می‌کنند؛ مانند پیامک نمازجمعه یا محیط زیست که بدون دریافت هزینه توسط اپراتورها ارسال می‌شود.

وی گفت: اپراتورها علاقه‌مند هستند که این قبیل ارتباطات برقرار شود و خدمات بیشتری برای استفاده کاربران ارائه دهند.

واکنش همسر ریچارد فرای به اتهام جاسوسی

عدن نبی، همسر ایرانی‌آسوری ریچارد فرای، در واکنش به این که گفته شده همسرش جاسوس سیا بوده جوابیه‌ای منتشر کرده و گفته که شوهرش هیچ‌گاه از سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) پول نگرفته است.

به گزارش تابناک، همسر ریچارد فرای در عین حال یادآوری کرده که فعالیت‌های جاسوسی فرای محدود به جنگ جهانی دوم و علیه آلمان نازی بوده است؛ موضوعی که پنهان نبوده و در نوشته‌های خود ریچارد فرای آمده است.

ریچارد فرای، ایران‌شناس آمریکایی است که در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، در سفری که به ایران داشت از احمدی‌نژاد خواسته بود تا اجازه دهد پس از مرگ در کنار زاینده‌رود به خاک سپرده شود. وی هفتم فروردین در نود و چهار سالگی در بوستون آمریکا درگذشت و وصیت کرده که او را در کنار زاینده‌رود به خاک بسپارند.

به گزارش ایسنا، احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه گذشته با جاسوس خواندن ریچارد فرای خواستار جلوگیری رئیس‌جمهور و مسئولان از خاکسپاری او در شهر اصفهان شده بود. این در حالی است که سایت «انتخاب» بر اساس شنیده‌ها نوشت که فرای، بزودی در تاجیکستان به خاک سپرده می‌شود.

اصغرزاده: ابوطالبی اصلا دانشجوی خط امام نبود

ابراهیم اصغرزاده، یکی از دانشجویان فعال در تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 با اشاره به خودداری آمریکا از صدور روادید برای حمید ابوطالبی به بهانه حضور او در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی گفت: ابوطالبی اصلا دانشجوی خط امام به حساب نمی‌آمد. او حتی به اندازه کسانی که در ترجمه با ما همکاری داشتند در آنجا فعالیت نداشت.

اصغرزاده در گفت‌وگو با سایت بی.بی.سی فارسی گفت: آقای ابوطالبی به صورت موقت و در ترجمه چند مراسم از جمله مراسم کریسمس با حضور کشیش‌های آمریکایی و همچنین در دعوت از جنبش‌های آزادیبخش با دانشجویان خط امام همکاری داشت. وی اظهار کرد: همکاری آقای ابوطالبی کاملا موقت بود؛ در حالی که بعضی از مترجمان دائم بودند.

نظر مصباح یزدی درباره فیلترینگ

آیت‌الله مصباح‌یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در دیدار با خانواده شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر و جمعی از جانبازان امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به فعالیت رسانه‌های خارجی برای تحت تاثیر قرار دادن جوانان ایرانی گفت: امروز دشمن با ماهواره‌ها و اینترنت و امثالهم در حال فعالیت است و هر چه هم فیلتر و مقابله کنند به جایی نمی‌رسد. باید با کار ایجابی در مقابل اینها عمل کرد.

روزها و شب‌های رادان در حوادث سال 88

جانشین فرمانده نیروی انتظامی (ناجا) درباره شرایطش در زمان حوادث پس از انتخابات 88 گفت: در ایام فتنه 88، روزها من به خیابان‌ها می‌رفتم و با فتنه‌گران برخورد می‌کردم و شب‌ها برای بازجویی و پاسخگویی، حضور می‌یافتم.

سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که خانواده‌ام آمادگی و پذیرش زندان رفتن من را داشتند، افزود: اگر زندان هم می‌رفتم خودم و خانواده‌ام خوشحال بودیم، چون برای حمایت از ولی زمان این کار را انجام داده بودم.

وی ادامه داد: این شرایط سبب شده بود که عزمم راسخ‌تر شود، در همان زمان توسط غربی‌ها تحریم شدم و این من را خوشحال‌تر کرد زیرا تلاش آنها را با فتنه‌گران در یک جهت می‌دیدم. رادان اتهام نقش‌آفرینی در ماجرای کهریزک را رد کرد و گفت: «در زمان فتنه من از انتقال افراد به کهریزک بی‌خبر بودم، چون کهریزک جای آنها نبود؛ آنها افرادی فریب خورده بودند، بعد از وقایع کهریزک هجمه‌های زیادی به ناجا شد که بعدا مشخص شد ناجا در قضیه کهریزک مقصر نبوده است.»

وی درباره بازداشتگاه کهریزک اظهار کرد: «تا زمانی که فرمانده تهران بزرگ بودم دقت می‌کردم که چه کسی باید به کهریزک برود، کهریزک جای اراذل و اوباش و مواد فروش‌ها بود، آنجا شرایطی بود که به آنها خوش نمی‌گذشت و همه چیز برای آنها فراهم نبود، این شرایط به گونه‌ای نبود که آنها بخواهند دوباره به آنجا برگردند، غیر از اراذل و اوباش هیچ‌کس دیگری نباید به کهریزک می‌رفت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها