مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۱۳ موکب از اصفهان در بخش برون مرزی راه‌اندازی شد

اعزام زائران مستمند به عتبات از 29 فروردین

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام200 زائر بار اولی مستمند به برکت موقوفات مرتبط، به صورت رایگان به عتبات عالیات در روز جمعه بیست و نهم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۰۳۹
اعزام زائران مستمند به عتبات از 29 فروردین

به گزارش ایرنا و به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، احمد شرفخانی گفت: در نخستین کاروان زیارتی زائران حرم حسینی، 200 نفر از کسانی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده‌اند، اعزام خواهند شد.

وی با بیان این‌که در مرحله نخست این طرح 200 نفر از واجدیان شرایط در قالب پنج کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، افزود: برای انتخاب این زائران اولویت‌هایی از قبیل خدام ثابت و افتخاری بقاع متبرکه و امامزادگان، روحانیون و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، خادمان ثابت مساجد و افراد واجد شرایط مناطق محروم و روستایی که همگی باید متأهل باشند، در نظر گرفته شده است.

شرفخانی ادامه داد: هدف از اجرای طرح زیارتی زائران حرم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفین در زمینه اعزام نیازمندان و محرومان به عتبات عالیات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیشترین تعداد سهمیه استانی را با 15 نفر متعلق به استان تهران در طرح زائران حرم حسینی دانست و یاد آور شد: پنج کاروان روز جمعه بیست و نهم فروردین از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها