یوسف تیموری چهارمین تله‌فیلمش را می‌سازد

یوسف تیموری که می‌گوید امسال چهارمین تله فیلم خود را خواهد ساخت، تنها راه فرار از کلیشه‌هایی که تلویزیون دچار آن شده را میدان دادن به جوان‌ها می‌داند و در این عرصه «کرکره» را موفق ارزیابی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۰۷۳۶
یوسف تیموری چهارمین تله‌فیلمش را می‌سازد

یوسف تیموری بازیگر طنز تلویزیون درباره آثار طنز تلویزیون در سال جدید اظهار کرد: در مجموع ایام نوروز را در سفر و مشغول کار بودم و نتوانستم زیاد تلویزیون تماشا کنم، اما از آنجا که خودم اکثرا در کارهای طنز حضور داشتم چند قسمت از هر مجموعه طنز را دیدم و معتقدم که همگی‌شان خوب کار کردند.

وی افزود: در سال‌های اخیر فضای طنزها در تلویزیون رو به کلیشه رفته است و به عقیده من تنها چیزی که می‌تواند این دست کارها را از تکرار نجات دهد حضور گروه‌های جوان و تازه نفس است چون به هر حال خود ما هم روزی جوان بودیم و به ما میدان دادند تا توانستیم توانایی‌های خود را بروز دهیم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» ادامه داد: به عنوان مثال امسال من به طور اتفاقی چند قسمتی از طنزی را دیدم که چهره‌های جدید و تئاتری در آن بودند با نام «کرکره» که معتقدم کار متفاوت و خوبی بود و مخاطب خود را داشت.

وی درباره ویژگی‌های این کار اظهار کرد: تنها چند قسمت از این کار را بیشتر نتوانستم ببینم اما مهم‌ترین ویژگی آن همین حضور چهره‌های جدید و تئاتری در کنار استفاده از متن‌ها و سوژه‌های جدید اجتماعی بود.

بازیگر سریال «دست بالای دست» تأکید کرد: امیدوارم اینطور کارها در تلویزیون ادامه داشته باشد تا به هر حال هم نیروهای تازه نفس وارد عرصه طنز شوند و هم مخاطبان کارهای جدیدتری ببینند. اعتماد به نیروهای جوان برای تلویزیون سرمایه خواهد بود.

تیموری همچنین درباره کارهای آتی خود توضیح داد: اواخر سال گذشته در تله فیلمی به کارگردانی محمد درمنش بازی کردم و امسال هم قصد دارم چهارمین تله فیلم خود را کارگردانی کنم. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها