حاتمی‌کیا و پرستویی در کنار جانبازان ثارالله

مسعود جلالی، مدیرتولید برنامه‌های مذهبی گفت: برنامه‌ای نمایشی و گفت‌وگومحور با موضوع جانبازان آسایشگاه ثارالله با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا و پرویز‌پرستویی تولید می‌شود و کامبیز دیرباز مجری طرح این برنامه است.
کد خبر: ۶۵۹۹۸۰

جلالی دراین باره به تسنیم گفت: ایده ساخت این برنامه از هجدهم بهمن و در زمان عیادت جمعی از هنرمندان از جانبازان بیمارستان ساسان شکل گرفت که پس از بررسی آن، تصمیم به تولید آن گرفته شد.

جلالی اضافه کرد: این برنامه که هنوز نام آن نهایی نشده است، در لوکیشن آسایشگاه جانبازان ثارالله و با حضور هنرمندان دفاع مقدس تولید می‌شود که در آن تمامی جانبازان با همان نوع پوشش، زندگی و استراحت و... در آسایشگاه به نمایش درمی‌آیند.

وی افزود: این برنامه در فاز اول چهار قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود که در آن هنرمندان صاحب‌نام سینمای دفاع مقدس از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا، پرویز پرستویی، سیدجواد هاشمی و... حضور خواهند داشت.

جلالی یادآور شد: هم‌اکنون کلیات فیلمنامه این برنامه نوشته شده و بازدید از لوکیشن‌های آن صورت گرفته و تولید این اثر از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی گفت: ‌اکنون در حال مذاکره با چند شبکه تلویزیونی برای پخش این اثر هستیم که هنوز نهایی نشده است اما با هماهنگی انجام شده، این برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد از رسانه ملی پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها