مقدم، تنابنده، معقولی و چوچانگ مهمان سرزمین اژدهای زرد هستند

نخستین تصویر از «پایتخت 4» در پایتخت چین

راه اندازی «کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴» در شبکه اجتماعی فیس بوک با بیش از ۱۳۰۰۰ هوادار با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده است.
کد خبر: ۶۵۹۲۸۰
کمپین فیس بوکی در حمایت از ساخت پایتخت۴

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت4″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در حالی یا استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه گردیده و موفق به جذب حداکثری مخاطبان نوروزی سیما شده است که تاکنون سابقه نشان داده، سری سازی از مجموعه‌های تلویزیونی در ایران سرانجام خوبی نداشته است.

/Media/Image/1393/01/16/635322951252177961.jpg

شخصیت‌ پردازی های صمیمی و دوست داشتنی به همراه بازی های روان و باورپذیر هنرمندان، بهره گیری از لهجه و آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی، طنز شیرین و بدون اغراق و نزدیک به عامه مردم در فیلم نامه و کارگردانی حرفه ای سیروس مقدم، از جمله عواملی می باشند که منجر به تولید مجموعه ای شده اند که پس از پخش سری سوم آن، هنوز هم مخاطبان عطش و مطالبه ی ساخت سری چهارم را دارند.

راه اندازی «کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴» در شبکه اجتماعی فیس بوک که تا لحظه تنظیم این خبر با بیش از ۱۳۰۰۰ هوادار با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده است، حاکی از محبوبیت کم نظیر و غیر قابل انکار این مجموعه تلویزیونی در میان مخاطبان است. (پیام نو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
بچه های پایتخت فدایی داری
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
سریال عالی بود ازكارگردان محترم وتهیه كننده وسایرعوامل قدردانی میشود وخواهشمنداست این سریال همچنان درایام نوروز ادامه داشته باشد
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
سلام، سریال جذاب و دلنشینیه، فقط اگه میشه كمی از یكنواختی خارجش كنید، مثلاً برای بابا پنجعلی نقش یا تكه كلام های جدیدتر و بیشتری بزارین همینطور برای نقی و ارسطو، سبك كلی سریال خوبه ولی نیاز به تنوع و جذابیت بخشی بیشتری داره، تلفیقی از روستا و شهر بسیار جالبش كرده. باتشكر، خسته نباشید.
ج-ع-كوهبنان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
اگه سری چهارم این مجموعه هم ساخته شود ازهمین الان خیالمان برای ایام تعطیلات نوروز 94راحت است واقعا به همه ی دست اندركاران این سریال خسته نباشید می گوییم
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
فقـــــــــــــــــــــــــــــــط پایـــــــــــــــــــــــتـــخـــت 3 شاهكار محسن تنابنده و سیرورس مقدم . دمت گرم استاد بزرگ ایران محسن تنابنده فدایـــــــــــی داری داداش ( فدایییییییییی بدون اربگ )
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
بابا جمع كنید بساطتون رو .. قحطی سوژه است ؟؟ قحطی بازیگره ؟؟ این همه سوژه ناب .. این همه بازیگر با استعداد.. خوب سریالهای جدید بسازید. این جور پیش بره همین جوری كمك كمك پایتخت 20 و پایتخت 30 و بالاتر هم ساخته میشه... اگر بی طرف هستید نظر بنده حقیر را منعكس كنید اگر هم نه كه دیگه حرفی نیست .
Alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
من ادمین این پیج هستم.الان 25هزار تا لایك شده.13هزار تا نیس.خواهشا درستش كنین
علی تنابنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
عالی بود
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
فدایی دارین من تو علی اباد زندگی میكنم
عالی بود
taleb
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
خیلی جالب بود امیدوارم ادامه داشته باشد

نیازمندی ها