

باران می بارد... دلم گرفته است از این جهان و ریاکاری هایش... باران می بارد... دلم گرفته است از سرعت و بی رحمی گذر زمان که سال پیش این روزها در حال دعا و پرس و جو بودیم... باران می بارد... دلم گرفته است که حافظه ی ما نسبت به مرگ و کوچ ابدی اندازه ی هوش ماهی است در چرخش تنگ آب... باران می بارد... دلم گرفته است برای "جانیارت" که یکسال بی نوازش تو گذراند، برای "غزلت" که نبودنت را یک تنه جبران کرد، برای مادر و پدر عزیز و محترمت که بار سفر ناگهانی ات را چه سنگین به دوش کشیده اند... باران، چه بی امان می بارد.... یادت همیشه عزیز و گرامیست عسل بانوی عزیز ما
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند