رییس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انسداد پنج محور مواصلاتی به دلیل بارش باران و یک طرفه شدن جاده کرج- چالوس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۱۷۴
کرج- چالوس یک طرفه می شود

سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با بیان این مطلب، گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های شمالی کشور در جاد‌ه چالوس بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است.

وی افزود: محور کرج به چالوس از ساعت 12 ظهر امروز از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد محدودیت تردد خواهد بود و ساعت 15 یک‌طرفه خواهد شد.همچنین در محور هراز از «رودهن» به سمت «آب‌اسک» و «مشاع» از ساعت 12 امروز ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، در حال حاضر محور‌های کرج-چالوس، قزوین-رشت، اصفهان، شیراز، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی ترافکی پرحجم و روان حاکم است.

انسداد 5 محور مواصلاتی کشور

سرهنگ حمیدی همچنین از انسداد پنج محور مواصلاتی کشور به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه خبر داد و گفت: درحال حاضر اکثر محورهای منتهی به استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران وطغیان رودخانه مصدود است.

وی افزود: همچنین محورهای شهداد به نهبندان، میناب به جاسک و جاسک به کنارک دراستان هرمزگان، دلگان به جلگه دراستان سیستان وبلوچستان و محور فرعی خیرآباد در سیستان و بلوچستان و دلگان - بنپور در سیستان و بلوچستان کماکان به علت بارش باران طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر از جوی آرام وپایدار برخوردار هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها