رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: در دهمین روز از ماه فروردین 93 ترافیک در جاده کرج - چالوس همچنان سنگین است.
کد خبر: ۶۵۸۴۱۹
ترافیک در جاده کرج - چالوس همچنان سنگین است

سرهنگ رضا اکبری گفت: بیشترین بار ترافیک این مسیر بین میدان امیرکبیر کرج تا محدوده پل حافظ گزارش شده و بقیه مسیر نیمه سنگین است.

وی افزود: اکنون ترافیک در آزاد راه کرج - قزوین و کرج - تهران نیمه سنگین و روان است.

رییس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به حجم بالای سفرها و ترافیک در محور کرج- چالوس متوسط زمان از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان سه ساعت و نیم برآورد می شود.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست از شتاب و عجله پرهیز و با صبر و بردباری رانندگی کنند تا سفری خوش برای خود و دیگر مسافران داشته باشند.

وی توصیه کرد: با توجه به ترافیک در راه های استان البرز، رانندگان با رعایت سرعت و فاصله طولی از خودرو جلو در جاده ها حرکت کنند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: در 48 ساعت گذشته هیچگونه تصادف منجر به فوت در این استان رخ نداده است.

سرهنگ اکبری افزود: با توجه به اینکه در این مدت بیش از دو میلیون خودرو در جاده های استان البرز تردد کردند اما هیچ تصادف منجر به فوت رخ نداده است .

وی همکاری مردم با پلیس، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حضور پر رنگ نیروهای پلیس در جاده ها را مهمترین عامل در کاهش تصادفات عنوان کرد.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به پیش بینی هواشناسی در کاهش دما در کشور از مسافران خواست تجهیزات لازم را برای سفر به همراه داشته باشند.

سرهنگ اکبری گفت: رانندگان در چنین شرایطی اگر قصد سفر در راه های کوهستانی را دارند حتما زنجیر چرخ ، لباس گرم و وسایل لازمه را به همراه داشته باشند.

استان البرز هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی دارد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها