رییس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

هیچ پروازی لغو نشده است

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش 20 درصدی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) با آغاز تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با ایجاد ظرفیت جدید پروازی در این فرودگاه‌ها، تاکنون هیچ نوروزی پروازی لغو نشده است.
کد خبر: ۶۵۷۶۷۰
هیچ پروازی لغو نشده است

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانگیریان در حاشیه دیدار نوروزی خود از فرودگاه مهرآباد، از نزدیک در جریان برخی پروازهای تاخیردار قرار گرفت و با مشاهده مشکلات مسافران درفرودگاه دستور بررسی و پیگیری و انجام پرواز جایگزین برای آنان را صادر کرد.

وی از مسافران خواست تا هنگام خرید بلیت به نکاتی از جمله تهیه بلیت از دفاتر خدمات مسافرات هوایی معتبر و رسمی توجه کنند و همچنین در هنگام خرید از درج مشخصات کامل خود، نرخ، نام و آرم شرکت هواپیمایی مورد نظر بر روی بلیت اطمینان حاصل کنند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد: در صورت خرید بلیت به صورت الکترونیکی ضمن رعایت موارد فوق توصیه می شود پس از اطمینان کامل از صحت بلیت نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: درج نرخ مصوب و رعایت کلیه امور مربوط به صدور ذخیره مکان و یا تغییر بلیت باید بر اساس مقررات سازمان هواپیمایی کشوری صورت گیرد و همچنین مسافران در صورت مشاهده هر گونه موارد از جمله صدور بلیت از سوی مراکز غیررسمی و یا غیرقانونی در اسرع وقت مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری جهت پیگیری منعکس کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همزمان با آغاز سال 1393 به همراه معاونان و مدیران سازمان به دیدار نوروزی کارکنان سازمان، برج مراقبت، پلیس و مسافران فرودگاه مهرآباد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها