ویژه برنامه «سه ستاره» و دو قسمت اول مجموعه «پایتخت 3» بیشترین مخاطب را در بین برنامه های نوروزی رسانه ملی به خود جلب کردند.
کد خبر: ۶۵۷۶۴۸
«سه ستاره» احسان علیخانی پر بیننده ترین برنامه سال تحویل شد

طبق نظراتی که در بخش ارتباطات مردمی سازمان صدا و سیما ثبت می شود، دو قسمت اول مجموعه تلویزیونی پایتخت 3 فعلا موفق شده بیش از دیگر برنامه های نوروزی مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند . مخاطبان از بازی بازیگران این مجموعه ، فیلم نامه و روند طنز آن ، کارگردانی و زمان پخش آن نسبت به دیگر مجموعه های نوروزی بیشتر اظهار رضایت داشته اند . بسیاری از سوالاتی که در باره پایتخت 3 از کارشناسان مستقر در سامانه 162 می شود نیز ، زمان تکرار آن بوده است . برخی تماس های انتقادی هم به تداخل ساعت پخش سریال های نوروزی مربوط بوده است .
همه مجموعه های نوروزی تلویزیون در دو نوبت دیگر در همان شبکه ها روی آنتن می روند .

بنا بر اعلام واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی (سامانه 162) تماس های مردمی حاکی است بسیاری از مردم ساعات پایانی سال را به تماشای برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی نشسته اند . آنان از مهمانان دعوت شده به این برنامه و روند برنامه نیز اظهار رضایت کرده اند . سه ستاره تولید شبکه سه ، با اجرای احسان علیخانی در ساعات پایانی سال 92 و تا لحضات اولیه سال 93 روی آنتن رفت. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها