فرمانده مرزبانی اعلام کرد:

کنترل آنلاین مرزهای شرقی با بالن

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی (ناجا) با تشریح آخرین اطلاعات مربوط به پنج مرزبان ربوده شده کشورمان گفت: تعدادی از مسئولان مرزبانی در ارتباط با این گروگانگیری برکنار و تعدادی به حوزه قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۵۶۷۷۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار حسین ذوالفقاری در نشست خبری گفت: آخرین اطلاعاتی که یکشنبه شب داشتیم حاکی است پنج مرزبان ربوده شده در سلامت هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان این‌که اقدامات گسترده و وسیعی برای آزادی مرزبانان ربوده شده در حوزه دیپلماسی و بخش‌های مختلف در حال اجراست، افزود: انتظاری که از دولت پاکستان بویژه سرویس اطلاعاتی این کشور داریم این است که مرزبانی کشورشان را تقویت کنند و اهتمام بیشتری برای جلوگیری، استقرار و فعالیت‌های تروریستی در خاکشان داشته باشند.وی همچنین درباره فیلم گروگانگیری پنج سرباز ایرانی که در برخی سایت‌ها منتشر شده است، گفت: این فیلم به‌لحاظ فنی بررسی شد و نشان می‌دهد که بخشی از آن غیرطبیعی است؛ همچنین در این ارتباط که چه کسانی این کار را انجام داده‌اند به اطلاعاتی رسیده‌ایم.

ذوالفقاری در خصوص سنگرهای مناطق استان سیستان و بلوچستان گفت: این سنگرها به لحاظ ساختاری وضع مناسبی ندارد، اما سنگرهای جدیدی در حال احداث است و بزودی همه آنها بازسازی می‌شود.

وی افزود: با وجود این‌که مخالف استفاده از این سنگرها هستیم، اما سربازان اصرار دارند که از این سنگرها استفاده کنند و تاکید دارند که اگر ما در این سنگرها مستقر نشویم، گروهک‌ها و اشرار وارد کشور خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها