نماینده ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو:

طراحان قطعنامه شورای حقوق بشر بدنبال کار سیاسی خود هستند

امامی‌کاشانی: اقدامات مدعیان حقوق بشر، شبیه تکفیری‌هاست

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به دیدار جنجالی اشتون در تهران گفت: این موضوع هم برای ما و هم برای دنیا درس بود، غرب همه ارزش‌های انسانی را به نام حقوق‌بشر به نفع خود مصادره کرده است و با همین نام به هر جنایتی مبادرت و دیگران را به نقض حقوق‌بشر متهم می‌کند.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران افزود: نماینده 1+5 در ایران با آن اقدام، ‌خود را در چشم مردم دنیا و مسلمانان سبک کرد.

امــامــی‌کـاشانی گفت: روش‌هایی که غرب به بهانه حقوق‌بشر در پیش گرفته، مانند اقدام تکفیری‌هاست که به نام اسلام مسلمان می‌کشند در حالی که خود عاملان غرب هستند. امام‌جمعه موقت تهران در ادامه تصریح کرد: ‌غربی‌ها با بهانه حقوق‌بشر ناظر جنایات در بحرین، فلسطین، سوریه، عراق و لبنان هستند و گزارش‌هایی که از جنایت علیه شیعیان در بحرین می‌رسد تکان‌دهنده است. وی افزود: ‌ملت ایران با انسجام خود و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

خطیب جمعه تهران با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه باید به دست صاحب‌نظران و مجریان بخوبی و درستی اجرایی شود. وی با بیان این‌که دولت و مجلس شورای اسلامی مصمم هستند که به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کنند، افزود: همه مردم باید در این خصوص به صورت یکپارچه کمک و دشمنان را در مطامعشان مأیوس کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها